Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Fool schreef:Ik wil keuzevrijheid
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
progressive schreef:O man, bijna gek word ik ervan. Ik heb het gevoel dat ik continu nieuwe RC's wil kopen. Gewoon voor de heb! Ik heb genoeg dat het te bizar is om te lopen zoeken naar nieuwe varianten.
Ik weet niet of jullie die flippo's van vroeger kennen, maar zo'n verzamenlwoede daar lijkt het op. Wie herkent dit? Bij wie groeit de stash ook onnodig hard aan. Heb je ook middelen in huis die je nog nooit hebt uitgeprobeerd, maar ben je al wel weer opzoek naar nieuwe? Waarom?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
progressive schreef:O man, bijna gek word ik ervan. Ik heb het gevoel dat ik continu nieuwe RC's wil kopen. Gewoon voor de heb! Ik heb genoeg dat het te bizar is om te lopen zoeken naar nieuwe varianten.
Ik weet niet of jullie die flippo's van vroeger kennen, maar zo'n verzamenlwoede daar lijkt het op. Wie herkent dit? Bij wie groeit de stash ook onnodig hard aan. Heb je ook middelen in huis die je nog nooit hebt uitgeprobeerd, maar ben je al wel weer opzoek naar nieuwe? Waarom?
FRESH schreef:Whaha als je het niet uit je eigen funds kan betalen zou ik het maar niet doen.
Het is maar een advies..
djeemen schreef:Waarom zou je legale RC's begraven?
Jmths schreef:Ik ben van plan in de toekomst nog eens een kluis te kopen, er zijn wel goedkope kluizen bij de makro zag ik.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
djeemen schreef:Waarom zou je (semi)legale RC's begraven?
Poseidon schreef:Jmths schreef:Ik ben van plan in de toekomst nog eens een kluis te kopen, er zijn wel goedkope kluizen bij de makro zag ik.
Goed idee
Jmths schreef:Klein kluisje die ik buiten zicht en goed vast zet.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten