Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vraag over combineren.

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Vraag over combineren.

Berichtdoor TFS » di feb 13, 2018 10:04 pm

Hallo,

Ik heb al verschillende topics hierover gelezen maar vind nergens echt een concreet antwoord. Ik vroeg me af in hoeverre de combinatie 6apb+MDMA schadelijk is. Nou begrijp ik dat dit sowieso niet heel goed voor je hersenen is (zoals geen enkele drugs), maar mijn vraag is meer in hoeverre dit even schadelijk is als bijvoorbeeld de combinatie 4fmp+MDMA. Ik weet dat deze combinatie namelijk voor een verhoogde neurotoxiciteit kan leiden. Al moet ik zeggen dat ik hier verder niet heel veel verstand van heb.

Ik heb sinds een tijdje 6apb ontdekt en dit is me de afgelopen twee keren heel goed bevallen. Nou heb ik over een maand een feestje waar ik weer 6apb wil doen en dan op het einde een klein dipje MDMA wil bijpakken, echt maar 40 mg ofzo. Dit gaat dan echt over de laatste 3 uurtjes want ik voel die 6apb zeker 6 uur lang.

Nou is mijn vraag dus of dit even schadelijk is als de combi 4fmp+MDMA of in hoeverre dat het wel is. Weet ook dat er nog vrij weinig bekend is over 6apb en de combi wellicht maar misschien weet iemand iets.

Alvast bedankt!
TFS
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di feb 13, 2018 9:49 pm

Re: Vraag over combineren.

Berichtdoor Perry » wo feb 14, 2018 10:34 pm

6-APB en MDMA zou ik gewoon absoluut niet aan beginnen, 4-FA & MDMA ook niet, puur omdat je met Research Chemicals al 'n extra risico neemt. Waarom wil je zo graag zo veel serotonine drugs gebruiken?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner