Nu, research chemicals is heel nieuw voor mij en had nooit echt de intentie om ermee te beginnen.
Maar na veel positieve verhalen gehoord te hebben besloot ik dus na wat research werk 1 gram 3-MMC te kopen via het net.
Nadat ik slaagde voor de allergie-test legde ik een klein lijntje (+/- 75mg)..
nu, een tripreport ga ik niet schrijven maar ik hoop dat hier mijn vragen beantwoord zullen worden.
1) Waarom krijg ik heel kleine pupillen van dit spul terwijl ik normaal gezien verwijde pupillen hoor te hebben na het gebruiken van dit spul?
2) Is het normaal dat ik er super rustig van word terwijl iedereen hyper hiervan word, en waarom is dit?
3) Waarom trilt alleen mijn onderlichaam hiervan en mijn handen?
4) Is het normaal dat het slikken van een bommetje (75mg) 3 keer harder inslaat dan als ik een lijn (75mg) snuif?
Zo, hopelijk komen de vragen niet als achterlijk over.. Heb geprobeerd antwoorden te zoeken op google, maar hier is enorm weinig info over..
En btw, ik vond het heel aangenaam, de euforie is te vergelijken met die van coke maar dan milder en de praatkick en het zelfvertrouwen is mooi meegenomen.
minpuntjes (voor mij): bijten op lip, niet weten wat te doen (de ene moment wil je wandelen, de andere liggen), zweterige pollen.