Ik ben al dagen op fora aan het lezen over 4FMP maar toch worden bepaalde dingen mij niet echt duidelijk, dus misschien kunnen jullie er wat antwoord op geven?
Even wat informatie. Ik ben een meisje, 23 jaar, ga bijna elk weekend naar een festival of feestje, voornamelijk house en hardstyle. Ik ben dan vaak nuchter (ik drink niet meer), maar als ik gebruik, wat ongeveer 1x in de 6 weken is, dan gebruik ik meestal XTC. Soms in combinatie met een klein beetje GHB, dit doe ik vooral om de afterglow te verminder. Ik word namelijk tijdens de afterglow erg misselijk en voel me echt niet goed. Ik neem meestal tussen de 250 en 400mg MDMA per avond. Ja, dit is veel, maar hier voel ik me het fijnst bij. Vroeger gebruikte ik ook nog andere drugs, maar dat doe ik nu niet meer, ik hou het nu eigenlijk voornamelijk bij XTC/MDMA.
Nu leerde ik op Qbase een meisje kennen dat aan de 4FMP was die avond. Ze vertelde me dat ze het onwijs relaxt vindt, veel relaxter dan XTC. Na heel lang met haar gekletst te hebben werd ik erg benieuwd naar 4FMP. Nu heb ik dus capsules met 180mg 4FMP gekocht en deze wil ik graag over een paar weken op een festival gaan gebruiken. Nu vraag ik me alleen nog wat dingen af.
Is het slim om 180mg capsules te nemen, of is een lagere dosis slimmer? Ik hou er wel van om hard te gaan, zo'n half gevoel vind ik maar niks?! Ik ben 1.80m en 75kg. Of is het slimmer om deze dosis iets te verminderen en de rest van de 180mg later bij te nemen? Bij MDMA gebruik ik meestal 100-150mg als start dosis en pak dan meestal elk uur 50mg bij. Of is het fijn om bij de 4FMP na een paar uur XTC te gaan gebruiken?
Wat ik bij XTC altijd erg relaxt vind is het love gevoel en dat alles leuk is, niemand me wat interesseert, ik super veel energie krijg en helemaal los ga. Nu heb ik gelezen dat het 'love' gevoel bij 4FMP na een uur of 3 a 4 verdwijnt. Nu vraag ik me af, ben je dan nog steeds zo relaxt net als bij XTC, dat alles je niet interesseert, dat je je prima vermaakt en helemaal kunt opgaan in het dansen? Of is het puur een speed-effect en wordt je geluksgevoel ook een stuk minder? Ik heb namelijk geen zin om na 3 uur het niet meer leuk te gaan vinden, anders ga ik XTC bijpakken!
Daarnaast verdwijnen bij XTC eigenlijk al mijn remmingen en ga ik echt helemaal los, heb altijd het idee dat dit komt omdat je echt 'waus' bent, een beetje wazig. Nu heb ik gelezen dat bij 4FMP je juist heel bewust bent. Nu is mijn vraag, verdwijnen je remming bij 4FMP ook, of blijven die? Ook nadat het love gevoel weg is?
Heeft de 4FMP ook een afterglow net als XTC? Ik word namelijk altijd goed beroerd, gebeurd dit bij 4FMP ook?