Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Waarschuwing! 3-MMC, schade neus

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Waarschuwing! 3-MMC, schade neus

Berichtdoor wolff18 » di aug 17, 2021 1:46 am

Hallo allemaal,

bij deze wil ik jullie waarschuwen dat het snuiven van 3-MMC tot ernstige en permanente schade aan de neus kan leiden. Een vriend van mij heeft het in een half jaar tijd 12 keer gebruikt. Zijn septum, neustussenschot, is dun geworden en geperforeerd geraakt. De neusschelpen en het neusslijmvlies zijn ernstig beschadigd; er is atrofische rhinitis ontstaan. De neusholte is als gevolg hiervan te wijd geworden en nu is hij duizelig en ellendig met elke ademhaling. Permanente hyperventilatie. Hij heeft er zoveel last van dat hij denkt aan zelfmoord en zit zwaar in de shit.
De klachten kwamen letterlijk in 1 week opzetten! En ze blijken nauwelijks te opereren te zijn, dat is dus het ergste.Het vermoeden is dat de batch miauw miauw/ 3-MMC met een bacterie besmet was, die de klachten deed ontstaan.
Bij deze willen we iedereen waarschuwen; het snuiven ervan kan dus tot permanente en ernstige neusschade leiden, de neus raakt er veel sneller door aangetast dan van cocaïne of speed.
In dit rapport, op pag 22, staat ook al dat iemands neusbotje erdoor geperforeerd is:

https://www.trimbos.nl/docs/92170b62-0796-4b32-95cf-f4bb2e22f921.pdf

Je voelt je door sommige neusklachten met elke ademhaling rot, en omdat het zo erg is willen we er iedereen voor waarschuwen.
wolff18
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo feb 07, 2016 1:24 pm

Re: Waarschuwing! 3-MMC, schade neus

Berichtdoor Perry » wo aug 18, 2021 4:55 am

Chill he, been there done that, got the t-shirt: tripreports-uppers/3-mmc-livereport-slap-aftreksel-no-way-t11987.html
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Waarschuwing! 3-MMC, schade neus

Berichtdoor wolff18 » vr aug 20, 2021 1:38 pm

Ik weet niet of je dit per ongeluk verkeerd geplaatst hebt, jouw report heeft niet echt betrekking op neusschade.
wolff18
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo feb 07, 2016 1:24 pm

Re: Waarschuwing! 3-MMC, schade neus

Berichtdoor Jmths » vr aug 20, 2021 5:14 pm

Dit is standaard bij 3-MMC misbruik, heeft niets met een bacterie te maken al kan het (herhaald) beschadigen van je lichaam natuurlijk wel tot infecties leiden.

Je vriend moet gewoon een beetje rustig aan doen, neem oraal of koop een 1ml pipet.
Altijd hetzelfde verhaal met pubers, gebruik gewoon een beetje redelijk verstand en wordt volwassen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Waarschuwing! 3-MMC, schade neus

Berichtdoor Perry » za aug 21, 2021 11:47 am

wolff18 schreef:Ik weet niet of je dit per ongeluk verkeerd geplaatst hebt, jouw report heeft niet echt betrekking op neusschade.

ik dacht dat ik begon met snuiven en dat teveel pijn deed waarna ik over ging op bommen, is lang geleden, misschien vertrouw ik teveel op mn geheugen xD

edit:
M'n geheugen is wel accuraat zie ik
23:39 - Lijn 1.2 - Zodra de tranen uit m'n linker oog zijn, pak ik het 2e deel van de dosis met mijn rechterneusgat. Binnen een minuut zijn de eerste effecten al merkbaar.


0:37 - 160mg oraal - Na wat navraag op Tiny werd voor eerste dosis oraal 200~250mg aangeraden en een redose in mijn situatie 150mg. Typical me: 150mg afgewogen, ernaar gekeken, 10mg erbij. Ik ben benieuwd, men is over het algemeen veel enthousiaster over orale inname bij deze drug en ik was al een fan bij nasaal.


Conclusie:
Erg fijn gevoel, zeker, maar ik vind het wel een erg kort werkende drug. Als deze drug 6~8 uur zou duren was ik helemaal fan, nu vind ik 't teveel bijpak gedoe.
Nasaal: Brand steeds meer, best naar, maar heb erger gehad. Snelle opkomst en heerlijke rush, maar super kort.
Oraal: Opkomst duurt wat langer, maar de piek houdt wat langer aan, evenals de totale werking.


hier doelde ik op :woeh:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner