Dus wanneer is een RC geen RC meer? Dingens zoals mdma zijn ook als rc begonnen, en vallen er nu niet meer onder.
DrippTone schreef:Imho is de meeste drugs nog een RC omdat ze nog niet klaar zijn met alle onderzoeken die je kan doen die wel van belang zijn. Maar als je kijkt wat er al redelijk bekend en mainstream is dan zou wat mij betreft de meeste 2c's al geen rc meer noemen.
Imho is de meeste drugs nog een RC omdat ze nog niet klaar zijn met alle onderzoeken die je kan doen die wel van belang zijn.
TOK schreef:ik denk dat een beter criterium is "totdat de regering er achter komt dat ze werkzaam en schadelijk zijn, en ze verbied", zoals met mdma/speed etc
TOK schreef:Imho is de meeste drugs nog een RC omdat ze nog niet klaar zijn met alle onderzoeken die je kan doen die wel van belang zijn.
klaar met alle onderzoeken zijn ze nooit: als je interesse heb moet je maar eens zoeken naar de moeite die het ze gekost heeft om de link tussen roken en longkanker te bewijzen (toch waarschijnlijk niet het moelijkste).
ik denk dat een beter criterium is "totdat de regering er achter komt dat ze werkzaam en schadelijk zijn, en ze verbied", zoals met mdma/speed etc
'The euphoria was reaching trully immence levels. This knocks my former sweet prince mephedrone to the curb, soooo easily’
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten