Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welke benzo wanneer?

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Welke benzo wanneer?

Berichtdoor MrMDMA » do jan 24, 2019 8:48 pm

Heren,
Ik kocht voorheen via het zwarte circuit wel eens diazepam en Oxazepam. Nu sinds een tijdje ontdekt dat RC benzothiazepines vooral kostentechnisch een stuk interessanter zijn. Ik heb nu 25 stuks van respectievelijk flunitrazolam, clonazolam en etizolam binnen. Nu na 0,75 milligram flunitrazolam voel ik me al aardig relaxed worden.

Nu wilde ik van jullie weten wanneer welke soort het effectiefst is bij de volgende situaties :

- Het weghalen van angstige/zenuwachtige gevoelens onder
amfetamine gebruik. Zonder al te krachtige sedatie.

- Het snel in slaap komen na amfetamine gebruik, sedatie mag vrij
krachtig zijn

- lekker door kunnen slapen zonder een stimulant gebruikt te hebben
(hier heb ik normaal altijd moeite mee en gebruik hier relegmatig
phenibut voor.

Bedankt,
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

MrMDMA
Bewuste Gebruiker

Re: Welke benzo wanneer?

Berichtdoor MrMDMA » do jan 24, 2019 11:43 pm

Jcutter schreef:Hier nog leuke weetjes over de benzodiazepinnes:

https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?/topic/10167-bezodiazepines-carcinogeen/

Het schijnt dus zo te zijn dat als je 1x per jaar een benzo slikt, je kans op meerdere soorten kankers met 38procent toeneemt.... :para: :| :s :#: :shock: :shock: :shock: :shock: Godverdommme!!!

Ach, uiteindelijk bevat alles wel kankerverwekkend elementen. De een ontwikkelt het niet de ander wel. Ik probeer al tijden het concept van leven te rationaliseren, en dood gewoon we uiteindelijk allemaal. Dat geeft me een hoop gemoedstrust. Niemand ontsnapt er aan.

Ik probeer zolang mijn leven mag duren het zo eerlijk, oprecht, respectvol en met een open geest te volbrengen. Mocht ik jonger dan ik zou willen ongeneeslijk ziek worden, haal ik voldoening uit het feit ik heb van jongs af aan ieder aspect van het menselijk lichaam, zowel sociaal als geestelijk, en het concept wat het leven inhoud heb proberen te doorgronden en langzamer hand heb mogen bevatten.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

MrMDMA
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » do jan 24, 2019 11:45 pm

Cutter is ook een hele grote hypochonder. :beer:
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Kikkerr » vr jan 25, 2019 2:49 am

op naar kanker en dementie maar he, en een leven als makke burger.....
benzo's zijn a crime against humanity, maar hey pak je er 1 of twee of drie dan beoit dat ook niet.
Ik wil mijn leven terug vuile hoerige "medcijnen" ad's net zo ritalin alles flinterdun bewijs of hypotheses, en maar schrijven de wereld is ziek mensen, mischien verdienen we het wel dood te gaan.

ja toch laat een andere diersoort het proberen ik vind het wel best, benzo's AD's en aanverwanten fuck die shit, de speelruimte waarin we leven word steeds beknopter, en ik ga liever met open ogen ten onder

benzo's motherfucking kanker hoerige smerige sluipmoordenaars zijn het :|
Kikkerr
DF Maniac

Berichtdoor PiraatPanda » vr jan 25, 2019 8:58 am

Jcutter schreef:Hier nog leuke weetjes over de benzodiazepinnes:

https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?/topic/10167-bezodiazepines-carcinogeen/

Het schijnt dus zo te zijn dat als je 1x per jaar een benzo slikt, je kans op meerdere soorten kankers met 38procent toeneemt.... :para: :| :s :#: :shock: :shock: :shock: :shock: Godverdommme!!!

De schrijvers van die onderzoeken hebben weinig kaas gegeten van statistiek, vooral met causuliteit gaan ze de mist in. Ik denk dag stress slecht is voor je lichaam omdat het je immuunsysteem ondermijnt. En stresskikkers eten gemiddeld meer benzos dan 'stabielere types'. Stress lijkt me belangrijkste bepalende factor, niet andersom. Ik geloof niet dat een benzo je immuunsysteem dusdanig uitschakelt dat je er kanker van zou krijgen. Dan zou je toch wel merken dat je de griep krijgt enzo. Mensen die benzos voorgeschreven gekregen krijgen komen over t algemeen ook wat vaker bij de dokter dan gemiddelde. En zo nog 1000 alternatieve verklaringen voor hun bevindingen. Alcoholgebruik, stadia waarin kanker ontdekt werd? Ik betwijfel zelfs of ze wel gecorrigeerd hebben voor leeftijd
:lol:

Ze sommen ook alleen maar studies op die hun mening bevestigen, terwijl er veel studies tegenovergestelde zeggen. De studies onder die link van jou zijn behoorlijk nietszeggend.

Laat ze maar dubbelblinde studies doen op 2 random ingedeelde groepen waarvan 1 placebo krijgt en groep 2 een benzo.

Ik geloof wel dat benzogebruik in combinatie met een passief leven (wat je vaak ziet bij ouderen en mensen die zijn opgenomen) kans op allerlei vormen van dementie op latere leeftijd enorm vergroot. Maar da's weer een ander verhaal.

♥♥♥
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker

Berichtdoor PiraatPanda » vr jan 25, 2019 9:15 am

MrMDMA schreef:Dames,
Ik kocht voorheen via het zwarte circuit wel eens diazepam en Oxazepam. Nu sinds een tijdje ontdekt dat RC benzothiazepines vooral kostentechnisch een stuk interessanter zijn. Ik heb nu 25 stuks van respectievelijk flunitrazolam, clonazolam en etizolam binnen. Nu na 0,75 milligram flunitrazolam voel ik me al aardig relaxed worden.

Ik ga RC benzos binnenkort ook eens uitproberen. Koop je het als poeder en weeg je het af, of doe je nog zo'n truc met verdelen door vloeistof?

Inhoudelijk commentaar van mij volgt dus nog :)

♥♥♥
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Prototype » za jan 26, 2019 1:29 am

Ik zou gewoon zeggen iedere benzo altijd man.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype
Harder dan de rest
Donateur

Berichtdoor MrMDMA » za jan 26, 2019 4:55 am

Prototype schreef:Ik zou gewoon zeggen iedere benzo altijd man.

Vrouwen bennen er ook zo bij. Als je haar roept, wedden dat je dan gelijk hoort :"Ik ben er zo!".

MrMDMA
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor MrMDMA » za jan 26, 2019 5:08 am

PiraatPanda schreef: Ik ga RC benzos binnenkort ook eens uitproberen. Koop je het als poeder en weeg je het af, of doe je nog zo'n truc met verdelen door vloeistof?

Inhoudelijk commentaar van mij volgt dus nog :)

Geachte weledelgestrenge vrouwe PiraatPinda,

Bij wijze van dit schrijven wilde ik u mijn aller oprechtste en nederigste excuses aanbieden voor het uitsluiten van uw geslacht in mijn aanhef.

Ik betreur ten zeerste dat u hinder heeft ondervonden van mijn mensonwaardige gedrag. Ik hoop dat u hier enigszins kracht uit zult kunnen putten, waarna u mij ten volste zou kunnen vergeven voor mijn vreselijke zonde!

OT: Haha, nee ik bestel altijd tabletjes "pellets" noemen ze het. Eyeballen met een potente benzo lijkt mij iig voor mezelf spelen met gevaar.

MrMDMA
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » za jan 26, 2019 7:27 am

Prototype schreef:Ik zou gewoon zeggen iedere benzo altijd man.

Lel, ik wilde hetzelfde reageren, maar had me ingehouden
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor MrMDMA » za jan 26, 2019 10:51 pm

Die clonazolam bevalt me het meest, maar op die flunitrazolam kan ik nog niet echt een pijl trekken qua wat ik ervan vind. Één ding is zeker, ik slaap heerlijk. Zelfs na het (blijven) nemen van toch wel behoorlijke dosissisen amfetamine zit ik alsnog languit te gapen. Geweldig. Merk alleen wel erg sterk het vallen van gaten in geheugen/tijdsperceptie

MrMDMA
Bewuste Gebruiker

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals