Jmths schreef:MXE met MXE met daar bovenop nog een beetje MXE.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:Jmths schreef:MXE met MXE met daar bovenop nog een beetje MXE.
Pater Damiaan schreef:1P-lsd + 6-APB/5-MAPB
Nog nooit een RC entactogen in handen gehad wel
Pater Damiaan schreef:Serieus 5-MAPB niet te onderscheiden van MDMA? De meningen erover op het internet zeggen nogtans dat het effect te zwak is... Wrs bias?
Jmths schreef:Pater Damiaan schreef:Serieus 5-MAPB niet te onderscheiden van MDMA? De meningen erover op het internet zeggen nogtans dat het effect te zwak is... Wrs bias?
Als je een zuiver molecuul / product hebt zou je denken dat potentie slechts een kwestie van doseren is.
Pater Damiaan schreef:Heb me bedacht, wat zat ik eigenlijk te denken met zo'n saaie combo?
Prachtige combos
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Op het eerste gezicht lijken het best gevaarlijke combo's. maar de hoeveelheid van de meeste chems in die Alegria's zijn minimaal.
spikeycloud schreef:
4-FA + 4-ho-met + GHB
Pater Damiaan schreef:spikeycloud schreef:
4-FA + 4-ho-met + GHB
Vraag me af waarom sommigen een stimulant met psychedelica combineren interessant vinden?
stims stompen toch psychedelische effecten af? nuja, ik heb enkel 1x op die manier ervaren wanneer ik coke gesnoven had tijdens een paddo trip.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten