Flameon schreef:Mercie Boekoe!
doq schreef:4-MEC vind ik tot dusver de beste, en ik heb tot nu toe de volgende geprobeerd; Methylone, 4-FMP, Mephedrone, 4-MEC en komend weekend ook Benzo Fury.
Van 4-MEC had ik bij een dosis van 120mg een heerlijk gevoel gedurende 2,5 uur, bijnemen vond ik minder, werd er een stuk vager van. Daarnaast geen cravings, geen kater, voor mij is dit spul fantastisch.
doq schreef:4-MEC vind ik tot dusver de beste, en ik heb tot nu toe de volgende geprobeerd; Methylone, 4-FMP, Mephedrone, 4-MEC en komend weekend ook Benzo Fury.
Van 4-MEC had ik bij een dosis van 120mg een heerlijk gevoel gedurende 2,5 uur, bijnemen vond ik minder, werd er een stuk vager van. Daarnaast geen cravings, geen kater, voor mij is dit spul fantastisch.
Italiano schreef:Doc schreef:4-fa is volgens mij onderhand ook verboden, het is ook niet meer op buitelandse vendors te vinden.
Jawel hoor.
Ontopic: Ik zou gaan voor 6-APB. Zoals ik in ander topic schreef beginnen de meeste mensen met een pilletje (MDMA / XTC). Je wilt dat zelf ook het liefste, maar kunt daar (nog) niet aankomen. 6-APB komt dan het meeste in de buurt.
Gman007 schreef:6-APB is kwa intensiteit wel hetzelfde als mdma, maar effect is gewoon iets anders. Ligt er maar net aan waar iemands voorkeur ligt.
Sunseed schreef:Gman007 schreef:6-APB is kwa intensiteit wel hetzelfde als mdma, maar effect is gewoon iets anders. Ligt er maar net aan waar iemands voorkeur ligt.
MDMA vind ik veel leuker in een thuis-sfeer of ergens rustig, enkel mijn eerste keren MDMA waren super energiek, meestal word ik vrij lam van MDMA, 6-APB daar in tegen geeft mij een super deluxe energie boost
-ArKady. schreef:Sunseed schreef:Gman007 schreef:6-APB is kwa intensiteit wel hetzelfde als mdma, maar effect is gewoon iets anders. Ligt er maar net aan waar iemands voorkeur ligt.
MDMA vind ik veel leuker in een thuis-sfeer of ergens rustig, enkel mijn eerste keren MDMA waren super energiek, meestal word ik vrij lam van MDMA, 6-APB daar in tegen geeft mij een super deluxe energie boost
ja dit herken ik ook sterk, bovendien is de coming down van 6-apb niet zo abrupt als bij mdma wat ik wel prettig vind op feestjes
Held schreef:Persoonlijk vond ik het zelfs meer euforisch dan MDMA, al wint MDMA het wel met gemak op het vlak van empathie.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten