Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welke rc komt het dichts bij speed

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Welke rc komt het dichts bij speed

Berichtdoor xastur » ma sep 23, 2019 9:52 pm

Welke rc komt het dichts in de buurt van speed of meth. Ik bedoel die veel euforie en energie geeft. 3fea komt dicht in de buurt maar net niet ook niet in hoge dosering
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Welke rc komt het dichts bij speed

Berichtdoor Kikkerr » ma sep 23, 2019 11:25 pm

Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Welke rc komt het dichts bij speed

Berichtdoor Jmths » di sep 24, 2019 9:54 am

:')
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Welke rc komt het dichts bij speed

Berichtdoor spikeycloud » wo sep 25, 2019 11:13 pm

xastur schreef:Welke rc komt het dichts in de buurt van speed of meth. Ik bedoel die veel euforie en energie geeft. 3fea komt dicht in de buurt maar net niet ook niet in hoge dosering


3-FA maar deze kun je niet meer legit krijgen. Dus dan zou ik zeggen 2-FA maar dat is wel een lichte vorm van speed dus daarvan zul je de euforie niet krijgen die je verwacht denk ik. AL is het wel een erg goede stim naar mijn mening.

MDPV schijnt heel erg op meth the lijken, maar is bijna niet aan te krijgen maar this erg verslavend en en schijnt een hellisch comedown te geven

Ik merk aan je posts dat je nogal met wat problematiek van het verleden kampt. Waar ik me ook zeker mee kan vereenzelvigen. Je merkt nu al een tijdje dat drugs daar niet tegen helpt - en bovendien niet het gewenste effect geeft..en nu lijkt je oplossing te zijn om betere drugs te vinden.......denk jij echt dat het zo werkt?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Welke rc komt het dichts bij speed

Berichtdoor Jmths » do sep 26, 2019 9:59 pm

xastur schreef:Ik bedoel die veel euforie en energie geeft.

De euforie en energie komt niet uit de drugs maar uit je lichaam en is niet oneindig.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Welke rc komt het dichts bij speed

Berichtdoor spikeycloud » ma sep 30, 2019 12:22 am

Jcutter schreef:ik vind veel rc's maar een lachertje als je het vergelijkt met het echte werk. Behalve de benzo's RC's dan... De opiaten RC's moet ik nog uitproberen. Maar de dissociatieve rc's zijn echt een joke. Geen fuck aan.


Hoe bedoel je maar een lachtertje? Kun je dat eens wat verder toelichten en welke stoffen heb je het dan over?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Welke rc komt het dichts bij speed

Berichtdoor Jmths » ma sep 30, 2019 9:37 am

Druks schreef:Eeuh MXE?

“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Welke rc komt het dichts bij speed

Berichtdoor spikeycloud » ma sep 30, 2019 10:46 am

Druks schreef:
Jcutter schreef:ik vind veel rc's maar een lachertje als je het vergelijkt met het echte werk. Behalve de benzo's RC's dan... De opiaten RC's moet ik nog uitproberen. Maar de dissociatieve rc's zijn echt een joke. Geen fuck aan.


Eeuh MXE?


Ik vond MXE wel aardig maar het is ook de enige disso die ik gehad heb. Heb hier nog hele goede van een bepaalde spaanse vendor liggen maar eigenlijk al jaren niet meer gebruikt. Miss binnenkort toch weer es een poging wagen.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Welke rc komt het dichts bij speed

Berichtdoor spikeycloud » ma sep 30, 2019 12:39 pm

Jcutter schreef:f-dck of hoe dat ook heet en 3-meo-pcp = slap aftreksel van het echte werk


Is just my opinion men....



Wat vind je dan van 2-FA, 3-FA en 4-FA dan vergeleken met speed?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Welke rc komt het dichts bij speed

Berichtdoor spikeycloud » ma sep 30, 2019 2:00 pm

Jcutter schreef:4-fa vond ik wel fijn maar slap. de andere heb ik geloof ik nog niet gehad


Ok, ja nog nooit echte speed gehad vandaar mijn vraag
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Welke rc komt het dichts bij speed

Berichtdoor Jmths » wo okt 02, 2019 2:29 pm

spikeycloud schreef:Ok, ja nog nooit echte amfetamine gehad vandaar mijn vraag

2-FA is de 'mildere' versie van amfetamine. Iets lagere dopamine en iets hogere noradrenaline affiniteit. Niet geweldig maar ook niet slecht, lijkt zich voor veel mensen aardig te lenen voor functioneel doeleinde.

3-FA heeft een boven gemiddelde dopamine affiniteit, nog iets sterker dan amfetamine van wat ik begreep. Een aardig alternatief voor amfetamine al heb ik het idee dat het wellicht relatief net iets meer bijwerkingen geeft omdat het zogezegd iets meer afwijkt van de phenylethylamine basisstructuur, wie weet. Veel mensen die vrij enthousiast zijn over 3-FA. 3-FA is echter wel wat minder vriendelijk op de neus omdat iets meer caustisch/zuur lijkt te zijn vanwege de toevoeging van het fluoratoom op de 3 positie.

4-FA heeft net als 3-FA een opvallend hoge dopamine affiniteit, wederom hoger dan die van amfetamine. Eveneens heeft 4-FA een zeer sterke serotonine affiniteit en dus een relatief lage noradrenaline affiniteit. Een van de meest recreatieve stimulanten die je zult tegen komen en dus ook een zeer hoog misbruik potentieel wat op de lange termijn nog wel eens wat minder wil wezen voor de serotonine receptoren en het serotonine huishouden in algemene zin.

Eveneens is door het hoge misbruik potentieel uitzonderlijk melding gemaakt van twee gevallen van een herseninfarct. Hierbij moet in de praktijk waarschijnlijk gedacht worden aan meerdere grammen consumptie.

Het voorkomen van een herseninfarct is niet geheel ongehoord wanneer amfetamine verwante (en andere) stimulanten in hoge mate worden misbruikt. Persoonlijk denk ik dat het risico op een herseninfarct bij 4-FA misbruik relatief nog ietsje lager ligt (vanwege de serotonine bijslag en relatief lage noradrenaline affiniteit) dan bij andere soortgelijke stimulanten maar hierbij mag wederom het misbruikpotentieel van 4-FA, dat op zijn beurt leid tot hoger en vaker doseren, niet onderschat worden.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner