Ik zit te twijfelen tussen 6-APB en Methylone. Maar eigenlijk wil ik ook 4-MEC eens proberen. Wie helpt me beslissen??

westergas schreef:Eén van de meest ideale dag voor drank- en drugsmisbruik van het jaar komt er weer aan en wat gaan de DF'ers nemen?
Ik zit te twijfelen tussen 6-APB en Methylone. Maar eigenlijk wil ik ook 4-MEC eens proberen. Wie helpt me beslissen??
gregosmile schreef:ik weet niet eens wat 6-APB en Methylone is dus kan je niet helpen beslissen
maar wat ik wel weet is dat ik met koninginnenday lekker aan de MDMA ga![]()
veer plecier jij!![]()
Jamess schreef:Waarom geen 4-fmp?
snuifduif schreef:Metaketa
Doc schreef:mijn eerste keer 6-apb wordt met Koninginnedag
doq schreef:Ben er gisteren toch maar ingetrapt, twee weken geen stimulanten en gister deze voor de tweede x geprobeerd. De eerste keer voelde ik vrij weinig maar deze keer was toch echt wel vetHeb zeker 6 uur lang lopen spacen, de muziek klonk mooier, alles zag er mooier uit en het was sinds ik gestopt ben met xtc toch wel de vetste avond die ik in tijden heb beleefd
Benzo Fury is dus zeer zeker een aanrader!
edblok2 schreef:lol, wat ben je toch een slechte troll
edblok2 schreef:Doc schreef:mijn eerste keer 6-apb wordt met Koninginnedag
bla bla bla
edblok2 schreef:Doc schreef:mijn eerste keer 6-apb wordt met Koninginnedag
lol, wat ben je toch een slechte troll, onthoud het dan tenminste wanneer je doet alsof je iets hebt gebruikt dat je dat al heb getyped
Sjefferd schreef:snuifduif schreef:Metaketa
Wablief?
westergas schreef:edblok2 schreef:Doc schreef:mijn eerste keer 6-apb wordt met Koninginnedag
bla bla bla
Donder op uit mijn topic (van dit forum??) probeer hier een fatsoenlijk gesprek te voeren. Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Zout schreef:Zal bij mij waarschijnlijk ook 6apb worden! Dit weekend al MDMA genomen dus ik hoop maar op niet teveel kruistolerantie.
westergas schreef:Zout schreef:Zal bij mij waarschijnlijk ook 6apb worden! Dit weekend al MDMA genomen dus ik hoop maar op niet teveel kruistolerantie.
Hoop er maar niet te veel op. 6apb lijkt *nogal* op mdma dus die kruistolerantie/serotonine tekort ga je merken.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast