Einstein schreef:2C-B is fantastisch
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Jelly schreef:Maar 2cb is geen rc meer toch? Kan het iig niet meer online bij rc vendors krijgen.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Einstein schreef:Was methiopropamine de moeite waard? Lees hier en daar dat het niet veel voorstelt en vooral handig is als functionele stimulant, jij vond het dus wel wat?
Azgaza schreef:Ik zou eerder aanraden het blij klassieke middelen te gebruiken dat uberhaubt aan RC's beginnen, gewoon omdat de risico's grotendeels onbekend zijn. Daarnaast hangt het er totaal vanaf wat voor soort effect je zoekt.
vork schreef:Azgaza schreef:Ik zou eerder aanraden het blij klassieke middelen te gebruiken dat uberhaubt aan RC's beginnen, gewoon omdat de risico's grotendeels onbekend zijn. Daarnaast hangt het er totaal vanaf wat voor soort effect je zoekt.
Goed punt,maar 2c-b is een licht tripmiddel en ik weet niet hoeveel ervaring T.S daarmee heeft en of hij zo'n effect zoekt. Als je iets zoekt wat meer op mdma lijkt zou je beter kunnen beginnen met 4-fmp of 6-apb.
Spoednick schreef:5 meo mipt !!!!!!!!
Als je ooit nog maar 1 nieuwe RC zou kunnen gebruiken, kies dan deze. Energie, euforie, gestoord prachtige, duidelijke visuals, een warm zorgeloos gevoel, zelfs een soort van MDMA-love angevult met pure geilheid en sekslust. Zware afrodiserende kwaliteiten.
WORDERMIDDEL!
Laat 2c's en vele andere tryptamines ver achter zich.
Beste ontdekking sinds mephedrone.
brombeer001 schreef:Spoednick schreef:5 meo mipt !!!!!!!!
Als je ooit nog maar 1 nieuwe RC zou kunnen gebruiken, kies dan deze. Energie, euforie, gestoord prachtige, duidelijke visuals, een warm zorgeloos gevoel, zelfs een soort van MDMA-love angevult met pure geilheid en sekslust. Zware afrodiserende kwaliteiten.
WORDERMIDDEL!
Laat 2c's en vele andere tryptamines ver achter zich.
Beste ontdekking sinds mephedrone.
dat klinkt als het compleet combo pakket in 1 stof geniaal
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten