Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wellbutrin/bupropion & 2cb??

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Wellbutrin/bupropion & 2cb??

Berichtdoor Ludactus » za jan 14, 2017 12:19 pm

Hoi allemaal,

Ik gebruik sinds een paar weken Wellbutrin voor mijn adhd en wil binnenkort 2cb gaan proberen. Nu valt bupropion onder de antidepressiva en ik vraag me af of dit een combinatie is die voor problemen kan zorgen. Kan iemand mij hiermee helpen?
Gedaan; wiet, hasj, alcohol, tabak, dexamfetamine, speed, xtc, mdma crystals, codeine, lachgas, 2cb, herbal xtc, ketamine, poppers, truffels, coke, morfine
Avatar gebruiker
Ludactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: ma okt 17, 2016 12:11 pm
Woonplaats: Arnhem

Re: Wellbutrin/bupropion & 2cb??

Berichtdoor Perry » za jan 14, 2017 2:48 pm

De werking van Bupropion als antidepressivum is via een beduidend ander mechanisme dan die van klassieke antidepressiva. Wat betreft die interactie hoef je je dus weinig zorgen te baren. Waar ik wel bnieuwd naar ben is of je al dor je opbouw periode heen bent en op een stabiele dosis zit. Bupropion heeft namelijk nogal risicovolle bijwerkingen (beroertes en dat soort ongein) en het zou mij niet verbazen als je de kans hierop vergroot door drugs te gebruiken voordat er een constante plasmaconcentratie bereikt is.
Kortom: Informeer bij je arts.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wellbutrin/bupropion & 2cb??

Berichtdoor Amvitamientje » za jan 14, 2017 2:53 pm

Het zal niet voor problemen zorgen, er zijn geen interacties tussen deze twee middelen bekend.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Wellbutrin/bupropion & 2cb??

Berichtdoor Amvitamientje » za jan 14, 2017 3:14 pm

JongGeleerd schreef:Bupropion heeft namelijk nogal risicovolle bijwerkingen (beroertes en dat soort ongein) .

Bron?

Ben wel eens met spoed opgenomen geweest in het ziekenhuis door het gebruik van bupropion, maar dat kwam omdat ik er allergisch voor bleek te zijn :#:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Wellbutrin/bupropion & 2cb??

Berichtdoor Perry » za jan 14, 2017 7:53 pm

Bron is mn psychiater en de bijsluiter (sommige mensen lezen die dingen)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wellbutrin/bupropion & 2cb??

Berichtdoor Ludactus » za jan 14, 2017 8:12 pm

Ik zit nu op 150mg, heb dit nu een paar weken geslikt. Dit is de dosis waarmee ik ben gestart, dus ik ben nog niet aan het ophogen qua dosis. Heb tot nu toe niks gemerkt, niet van de werking zelf en ook niet van bijwerkingen. Ik denk dat het met de beroertes dus wel snor zit :)
Gedaan; wiet, hasj, alcohol, tabak, dexamfetamine, speed, xtc, mdma crystals, codeine, lachgas, 2cb, herbal xtc, ketamine, poppers, truffels, coke, morfine
Avatar gebruiker
Ludactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: ma okt 17, 2016 12:11 pm
Woonplaats: Arnhem

Re: Wellbutrin/bupropion & 2cb??

Berichtdoor Amvitamientje » za jan 14, 2017 8:16 pm

JongGeleerd schreef:Bron is mn psychiater en de bijsluiter (sommige mensen lezen die dingen)

Wel eens de bijsluiter van bijvoorbeeld paracetamol gelezen?

Edit: Net eens even de bijsluiter doorgelezen. Ik heb niets gelezen over beroertes.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Wellbutrin/bupropion & 2cb??

Berichtdoor Perry » za jan 14, 2017 9:20 pm

Toeval (vroeger epilepsie genoemd). Een toeval ontstaat kort na een beroerte of pas na enige tijd. Het eerste jaar na de beroerte is de kans hierop 5%, daarna daalt het risico tot 1 à 2%.

My bad, definitie verkeerd geleerd.
Het betreft een toeval
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wellbutrin/bupropion & 2cb??

Berichtdoor Amvitamientje » zo jan 15, 2017 3:59 am

Die bijwerking heb ik dan wel weer gehad, door allergische reactie.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Wellbutrin/bupropion & 2cb??

Berichtdoor Ludactus » do apr 01, 2021 6:35 pm

Dat is toch interessant, ik had het plan om morgen 2cb te gaan doen met een vriendin en vond mijzelf weer terug op deze website omdat ik twijfelde of het een goed idee is deze combi met wellbutrin, en tot mijn vreugde bleek ik hier 4 jaar geleden zelf al een topic over geopend te hebben!

Aan de reacties te zien ga ik er vanuit dat het wel kan? Ik slik inmiddels al ruim een half jaar 300mg wellbutrin, al ben ik het afgelopen week wel een paar dagen vergeten in te nemen (ADHD) dus de spiegel zou wel een tikkie uit balans geraakt kunnen zijn daardoor....

Ik denk dat het grootste risico misschien wel puur psychisch is, als ik me tijdens de trip zorgen ga maken over een mogelijke beroerte of toeval :P
Gedaan; wiet, hasj, alcohol, tabak, dexamfetamine, speed, xtc, mdma crystals, codeine, lachgas, 2cb, herbal xtc, ketamine, poppers, truffels, coke, morfine
Avatar gebruiker
Ludactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: ma okt 17, 2016 12:11 pm
Woonplaats: Arnhem

Re: Wellbutrin/bupropion & 2cb??

Berichtdoor Jmths » vr apr 02, 2021 1:21 am

300mg Bupropion per dag ja? Ik werd al flink mal van 225mg dagelijks gebruik. :'D

2C-B met bupropion kan wellicht 'noradrageen' een beetje stapelen maar blijkbaar ben je dat al wel aardig gewend. :p
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron