Bruce Wayne schreef:De naam Yacumba Violet is een marketingtruc die men gebruikt om een populair product samen met een slecht verkopend product te verkopen. Bovendien zijn beide stoffen research chemicals en is er dus al weinig bekend over de individuele schadelijkheid. Flinke afrader dit dus, wat mij betreft!
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
xdawning schreef:Wat een bullshit, ik wist zelf ook niet zo goed wat er in zat en kon ook niks vinden op internet en toevallig zag ik deze post voorbij komen. Ik kreeg een busje met violet kleurig spul erin en ik deed het samen met een vriend. We namen allebei 2 dopjes, daarna is het buisje ook leeg. De eerste keer toen ik het deed werd ik heel actief en ging ik dansen in de woonkamer, alles was interressant en werd vervolgens ook heel spraakzaam. Na een paar uur werd ik heel relaxed en ging ik mij focussen op dingen zoals lampen, schilderijen en die kregen een rare vorm maar niet zo erg als dat je bijvoorbeeld truffels zou nemen. De dag erna was ik wel down en had ik last van m'n kaken, komt wss door de 4fmp. 2e keer dat ik het deed was in dezelfde ruimte en nog fijnere ervaring en was de dag erna ook minder down.
xdawning schreef:2 weken zat er tussen. De vrouw van de smartshop zei dat er max 2 weken tussen moet zitten maar het beste is een maand. Maar echt schadelijk zal het toch niet zijn aangezien het gewoon wordt verkocht in de winkel?
xdawning schreef:Maar echt schadelijk zal het toch niet zijn aangezien het gewoon wordt verkocht in de winkel?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten