Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor Jurze » wo jul 27, 2016 6:34 pm

Hallo Allemaal,

Vandaag naar de smartshop geweest voor een xtc vervanger.
Ik kreeg een paars buisje waar Yacumba Violet op staat.
Met daar onder dus dat er 5-ABP en 4-FMP in zit.
De verkoopster was er super vaag over omdat ze 4-fmp wel mogen verkopen maar niet voor consumptie.

Ik heb geen idee hoeveel ml er in zit, en hoe sterk het spul is dus doseren wordt erg lastig.
Ook kan ik er niks over vinden op internet. Enkel over de combinatie 5-ABP met 4-FMP.

Iemand die ervaring heeft met deze combinatie van drugs en dan vooral het paarse buisje?

Alvast bedankt!
Jur
Jurze
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr nov 06, 2015 1:22 am

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor Bruce Wayne » wo jul 27, 2016 7:15 pm

De naam Yacumba Violet is een marketingtruc die men gebruikt om een populair product samen met een slecht verkopend product te verkopen. Bovendien zijn beide stoffen research chemicals en is er dus al weinig bekend over de individuele schadelijkheid. Flinke afrader dit dus, wat mij betreft!
Gebruik met mate(n)!
Avatar gebruiker
Bruce Wayne
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: wo jul 27, 2016 9:22 am
Woonplaats: Cloud 9

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor Jurze » wo jul 27, 2016 8:45 pm

Bruce Wayne schreef:De naam Yacumba Violet is een marketingtruc die men gebruikt om een populair product samen met een slecht verkopend product te verkopen. Bovendien zijn beide stoffen research chemicals en is er dus al weinig bekend over de individuele schadelijkheid. Flinke afrader dit dus, wat mij betreft!

Als het me om de schadelijkheid ging zou ik sowieso geen harddrugs gebruiken ;) Het is ook meer een eenmalig iets, en de stoffen los van elkaar krijgen goede recensies. Ik ben vooral benieuwd hoeveel ik dus kan nemen, of naar hoeveel mg er uberhaupt in het mengsel zit.
Alsnog bedankt voor de reactie!
Jurze
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr nov 06, 2015 1:22 am

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor Bruce Wayne » wo jul 27, 2016 9:00 pm

Slechte instelling, verder: Laat je gatorade testen
Gebruik met mate(n)!
Avatar gebruiker
Bruce Wayne
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: wo jul 27, 2016 9:22 am
Woonplaats: Cloud 9

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor Kip » wo jul 27, 2016 9:07 pm

Ik zou er ook niet aan beginnen.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor Maanvos » wo jul 27, 2016 9:43 pm

De 5apb alleen is wel goed. Die 4fa is veranderd destijds, voelt niet echt als 4fa ook totaal niet qua werkingsduur. De combi van die 2 vond ik niet echt super wss door de 4fa meuk, wat echt geen 4fa en de dosis ligt niet lager oid, hooguit 1% de rest een kort oppepende RC met een shit crash.
De 5apb alleen wel een goede ervaring mee gehad, komt redelijk dichtbij MDMA, maar weer niet zo goed als 5mapb(geen yakumba) imo.
Maar das alweer ff geleden dus idk die vrouw dk.
Laat t testen, of houdt t bij....

PS: boeid me niet waar je her haalt maar als ze geen getallen kunnen zeggen, of jij vraagt er niet naar lijkt me ook niet verstandig.
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor Perry » do jul 28, 2016 12:01 am

of 5-MAPB, dat schijnt qua effect het meest op MDMA te lijken
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor Selem » do jul 28, 2016 12:47 pm

Door middel van mijn persoonlijke ervaringen met 6-APB, 5-APDB en 6-APDB te vergelijken met andere ben ik toch van mening geworden dat deze stoffen bij verschillende mensen een verschillende mate van XTC gelijkheid opwekken.
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor xdawning » do aug 11, 2016 10:22 pm

Beste,

Ik heb 2 keer yacumba violet geprobeerd en het beviel heel goed. Ik heb het ook gekocht bij de smartshop. Ik werd eerst heel actief en daarna heel relaxed en euphories. Zeker een aanrader deze drug! Je voelt je wel een dagje down.
xdawning
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do aug 11, 2016 10:19 pm

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor Kip » do aug 11, 2016 10:25 pm

^Dit is sowieso de verkoopmevrouw die eerst niks durfde te zeggen
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor xdawning » vr aug 12, 2016 6:12 pm

Wat een bullshit, ik wist zelf ook niet zo goed wat er in zat en kon ook niks vinden op internet en toevallig zag ik deze post voorbij komen. Ik kreeg een busje met violet kleurig spul erin en ik deed het samen met een vriend. We namen allebei 2 dopjes, daarna is het buisje ook leeg. De eerste keer toen ik het deed werd ik heel actief en ging ik dansen in de woonkamer, alles was interressant en werd vervolgens ook heel spraakzaam. Na een paar uur werd ik heel relaxed en ging ik mij focussen op dingen zoals lampen, schilderijen en die kregen een rare vorm maar niet zo erg als dat je bijvoorbeeld truffels zou nemen. De dag erna was ik wel down en had ik last van m'n kaken, komt wss door de 4fmp. 2e keer dat ik het deed was in dezelfde ruimte en nog fijnere ervaring en was de dag erna ook minder down.
xdawning
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do aug 11, 2016 10:19 pm

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor Abysmal » vr aug 12, 2016 10:04 pm

xdawning schreef:Wat een bullshit, ik wist zelf ook niet zo goed wat er in zat en kon ook niks vinden op internet en toevallig zag ik deze post voorbij komen. Ik kreeg een busje met violet kleurig spul erin en ik deed het samen met een vriend. We namen allebei 2 dopjes, daarna is het buisje ook leeg. De eerste keer toen ik het deed werd ik heel actief en ging ik dansen in de woonkamer, alles was interressant en werd vervolgens ook heel spraakzaam. Na een paar uur werd ik heel relaxed en ging ik mij focussen op dingen zoals lampen, schilderijen en die kregen een rare vorm maar niet zo erg als dat je bijvoorbeeld truffels zou nemen. De dag erna was ik wel down en had ik last van m'n kaken, komt wss door de 4fmp. 2e keer dat ik het deed was in dezelfde ruimte en nog fijnere ervaring en was de dag erna ook minder down.

Ook voor deze middelen geldt de 3 maanden regel zoals die voor XTC geldt. Ik weet niet hoe lang er tussen je 2 ervaringen zat, maar let erop dat het niet te vaak is!
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor xdawning » zo aug 14, 2016 5:00 pm

2 weken zat er tussen. De vrouw van de smartshop zei dat er max 2 weken tussen moet zitten maar het beste is een maand. Maar echt schadelijk zal het toch niet zijn aangezien het gewoon wordt verkocht in de winkel?
xdawning
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do aug 11, 2016 10:19 pm

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor Kip » zo aug 14, 2016 5:21 pm

xdawning schreef:2 weken zat er tussen. De vrouw van de smartshop zei dat er max 2 weken tussen moet zitten maar het beste is een maand. Maar echt schadelijk zal het toch niet zijn aangezien het gewoon wordt verkocht in de winkel?

:kleuter:
Met deze instelling kom je er wel inderdaad :lol:
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor Amvitamientje » zo aug 14, 2016 5:52 pm

xdawning schreef:Maar echt schadelijk zal het toch niet zijn aangezien het gewoon wordt verkocht in de winkel?

Als iets wordt verkocht in de smartshop wil dat nog niet zeggen dat het niet schadelijk voor je is.
Zoek altijd de effecten en risico's van een drug op voordat je het neemt.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor remone » di sep 06, 2016 9:55 pm

Smartshop in arnhem verkocht het ook onder een andere naam.
Dosering kon ze niet precies zeggen, wel de verhouding :roll2: zo dom vind ik dat. Ze wisten de dosis ongeveer.
Een half buisje moest zat zijn. Ik was skeptisch en zei, echt stevig doseren is vast een heel buisje. Neeeeee, dat zou veel te veel zijn, echt too much.
Nu heb ik ervaring met 4fa en 6-apb, niet met 5-apb,
Maar uiteindelijk een heel buisje op, in 2doseringen. Het was prettig maar wel vrij mild helaas.
Ik snap niet waarom ze niet gewoon zelf buisjes gaan vullen, exacte dosering weet je dan. Zogenaamd een verantwoorde shop, met goed opgeleid personeel etc. Maar san hierop keihard falen :puke: straks zit er per ongeluk bromo in ofzo
remone
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: do jun 09, 2011 9:19 pm

Re: Yacumba Violet 5-ABP/4-FMP

Berichtdoor Perry » wo sep 07, 2016 12:59 am

Maar waarom kocht jij 't niet zelf, remone? Maar uit die smartshop?
En sws, why buisje? Waarom geen capsules?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner