Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Zeer bekende RC vendor heeft € 140,- ...

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Zeer bekende RC vendor heeft € 140,- ...

Berichtdoor RonG1980 » wo jul 28, 2021 1:21 pm

Hallo,

Een zeer bekende vendor heeft gewoon €140,- van me en zegt dat i het niet heeft.
Alle 2 abn amro dus transactie is 5 min kaar. Nu heb ik al een paar dagen met de vendor gechat maar dat schoot totaal niet op, zelfs na het laten zien van mijn bankafschrift was t nog niet oke,hier staat alles bij wat erbij hoort. Maar wel elke dag beloven dat t geregeld word, Vendor zit gewoon in Nederland ik had de bestelling zo geplaatst. Die had ik nu al lang moeten hebben dus. En zij doen net alsof hun neus bloot.0 echte klantenservice
Wat moet je in zo'n situatie nu doen?
Voor mij is voor een eerste x € 140,- best veel geld, dat wil ik wil terug of mijn order.
RonG1980
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za jul 24, 2021 1:31 pm

Re: Zeer bekende RC vendor heeft € 140,- ...

Berichtdoor RonG1980 » wo jul 28, 2021 2:11 pm

Wat ik ook vreemd vond is dat ze allemaal foutloos Engels kunnen en dan zegt i tussendoor johhhh te weet toch hoe dat gaat??
Weet niet hoe ik dat moet aannemen.
RonG1980
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za jul 24, 2021 1:31 pm

Re: Zeer bekende RC vendor heeft € 140,- ...

Berichtdoor Amvitamientje » do jul 29, 2021 10:14 pm

Gewoon onder druk zetten, laat je niet afwimpelen. Begin eerst met het sturen van een brief/email/postduif met de eis dat je binnen 14 dagen jouw geld terug wilt en als ze niet geen gehoor aan geven, dat je dan juridische stappen gaat ondernemen of een deurwaarder gaat inschakelen en dat hij dan voor de kosten moet opdraaien.

Mits je in je recht staat natuurlijk.

Anders kan je ook nog aangifte doen bij de politie, maar dat is ook weer zo wat.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Zeer bekende RC vendor heeft € 140,- ...

Berichtdoor RonG1980 » vr jul 30, 2021 11:31 am

za/zo besteld do binnen. Maar ze deden zo raar continu engels ook als je "probeerderde dankje wel" zegt i 5 minuten later johhh maak je niet zo druk. Maar geld ging van abn naar abn dus die hadden binnen 1 minuut hun geld, was ook afgeschreven en screenshots laten zien. En toen ik pist werd en en m onder druk zette zij die weer in het Nederlands kot goed. Rare lui. Hij wist donders goed dat i het geld was en is die vendor met 100 x dezelfde site. Bedankt voor je reactie amivetamientje.
RonG1980
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za jul 24, 2021 1:31 pm

Re: Zeer bekende RC vendor heeft € 140,- ...

Berichtdoor Perry » ma aug 02, 2021 11:11 pm

chaos crisis in de zaal :p
maaruhm, mr Ron sir... ik heb n tip voor de volgende keer, namelijk samenhangend typen, ik volg je berichten hier nauwelijks, dus ik kan me voorstellen dat ze gewoon teveel moeite moesten doen dan redelijkerwijs van ze verwacht mag worden om je goed te begrijpen, en ze je daarom probeerden af te wimpelen :woeh:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner