Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3 jaar clean

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

3 jaar clean

Berichtdoor Moonlight Fanatic » do mei 02, 2019 1:07 pm

Tony Montana schreef:Hier is een QED voor je, eens zien of je deze begrijpt? Zelf gemaakt voor eerstejaars aan de Universiteit.

Opgave (2 premissen) plus oplossing:

(1) p
(2) q ≡ (r∧~p)/(q∧s) ≡ ~[r ⊃ (s ⊃ p)]
(3) q∧s ass VB
(4) [r ⊃ (s ⊃ p)] ass IB
(5) p Re 1
(6) (q⊃(r∧~p))∧((r∧~p)⊃q) Equiv 2
(7) q⊃(r∧~p) simp 6
(8) q simp 3
(9) r∧~p MP 7,8
(10) ~p simp 9
(11) p∧~p conj 8, 10
(12) ~[r ⊃ (s ⊃ p)] IB (4)-(11)
(13) (q∧s)⊃ ~[r ⊃ (s ⊃ p)] VB (3)-(12)
(14) ~s∨p add 1
(15) s ⊃ p impl 14
(16) ~r∨(s ⊃ p) add 15
(17) [r ⊃ (s ⊃ p)] impl 16
(18) [r ⊃ (s ⊃ p)]∨(q∧s) add 17
(19) ~[r ⊃ (s ⊃ p)]⊃(q∧s) impl 18
(20) (q∧s) ≡ ~[r ⊃ (s ⊃ p)] equiv 13,19

QED

KAN JE NOG VOLGEN, DUMBASS? IF SO, EXPLAIN IT TO ME LUCY!

ps: wie mij ook nog piano wil zien en horen spelen en hoe ik woon, pm me, en ik zend je een link, van mijn persoonlijke account, en check it out...

pps: verkoop geen praatjes over iemand die je niet kent man, en zeker niet iemand zoals ik - iemand die kan bewijzen wat hij zegt: bij deze, take my proof or shut the fuck up, ignorant stupid fucks!

ppps: aangezien jij, Mister Quod Erat Demonstrandum, hier toch de brains niet voor hebt, some pointers - ass VB = assumptie voorwaardelijk bewijs; ass IB = assumptie indirect bewijs; simp = simplificatie; MP = modus ponens; conj = conjuctie; Equiv = equivalentie; add = additie (enz... enz...), niet dat ik verwacht dat je het zo zelfs maar kan vatten, met deze add...

:lol: :lol: :woeh:

Toch maar iets toevoegen...
Natuurlijk ben ik blij en gelukkig dat ik met deze troep gestopt ben.
Mijn dealers en ‘drugsvrienden’ begrepen het niet, hoe ik dagenlang niets at of sliep en noemden mijn manier van gebruiken:”Ongezond.”
“Ik zal maar zwijgen over de naalden die je in je lijf steekt of de liters GHB die je achterover kapt,” dacht ik.
Mijn manier van gebruiken was erop gericht om de hardste afkick (kater) mogelijk te krijgen zodat ik de signalen van mijn lichaam beter leerde begrijpen, om zo hopelijk de motivatie te vinden om ermee te stoppen.
Dat heeft zeker geholpen.
Na gebruik bleef ik twee weken binnen om te recupereren.
Ik gebruikte niets.
Dat vonden mijn drugsvrienden raar.
Ik werd eens wakker na een pep-binge van vier dagen, en het eerste wat een vriendin deed, was een bord met wat lijntjes onder mijn neus duwen.
Toen ik dat weigerde, was de verbazing op hun gezichten af te lezen.
Ik kon hen niet uitleggen dat het de bedoeling is/was de kater uit te zweten.
Dat zouden ze toch niet begrepen hebben, daar zij al in een vergevorderd stadium waren.

Mijn pep-roes moest puur zijn, zodat ik wist welke effecten er juist optraden, en ja, ook de negatieve bij uitwerking.
Regelmatig boden ze mij een GHB-dosis aan om te mengen met pep.
Het was geweldig: Ga je te hard op pep, neem dan GHB, ga je te hard op GHB, neem dan pep.
Dat zijn twee producten die zo op elkaar inspelen dat je hiermee onoverzienlijke gewoontevorming creëert.
Ik ken het principe immers door te gamen en te blowen, het 1 lijkt ondertussen niet meer zonder het ander te kunnen bestaan.

Slechte gewoontevorming is een sluipmoordenaar, dus het is belangrijk deze tijdig te herkennen.
Dat deed ik op mijn manier.
Ik ben ondertussen al drie jaar clean. (na een jaar maandelijks gebruik)
Cravings heb ik niet, nooit gehad, en dat kan volgens mij ook niet, daar ik mijn afkick-periode uitzat.
Gekeken naar de cravings die nicotine oproepen, wist ik dat ik de ‘pep-craving’ nooit mocht voelen.
Eens je dat begint te voelen, hang je er volgens mij de rest van je leven aan vast, en gekeken naar nicotine, kan ik me voorstellen dat je een speed-craving in je hoofd ten koste van alles moet voorkomen.
Het moet een onvoorstelbare mentale pijn met zich mee brengen, een aantrekkingskracht welke jou in een dief veranderd, en zodoende, je hele persoonlijkheid, met inderdaad, gaten in het geheugen waardoor je geen herinneringen meer kan ophalen.
Tot het besef komen dat je jezelf niet meer bent doordat je geen herinneringen meer kan ophalen moet inderdaad vreselijk zijn.

De pep heeft mij dus niet kunnen kisten. (teveel drugs-ervaring)
FY!
Ik gebruikte vooral uit verveling, en doordat het schrijven erop mij zo gemakkelijk af ging.
Ik creëerde ware kunstwerken op Facebook, welke dan ook ongegeneerd gestolen werden.
Maar wat is/was het verschil dan om te schrijven op of zonder pep?
Op een gegeven moment, (heel pril, 1 ste waarschuwing van de hersenen) leek het alsof ik Pandora’s Box in mijn hoofd had geopend.
Al de kennis die ik had, wie ik was en waar deze kennis vandaan kwam leek ik plots zo uit mijn hoofd te sleuren.
En ofschoon dat de resultaten ernaar waren, voelde het alsof ik vals aan het spelen was.
Het was te gemakkelijk.
Het besef kwam snel dat wanneer ik regelmatig pep snuif en daarbij schrijf, de hersenen op een gegeven moment de pep nodig hebben om iets op het digitale papier te kunnen zetten. (weer gewoontevorming, waarbij het 1 niet zonder het andere kan bestaan)
Schrijven behoort tot mijn identiteit, en ik sta niet toe dat een middel deze veranderd.

Heb ik aan mijn jaar pep-gebruik goede dingen overgehouden?
Ja natuurlijk, want daar heb ik voor gezorgd.
Eerst was ik mijn overgewicht kwijt. (maar dat is er al terug bij)
Het belangrijkste is dat ik de algemene verslavingsproblematiek met tijdelijk pep-gebruik verschoven heb.
Ik begon pep te gebruiken door (natuurlijk) een samenloop van omstandigheden, en 1 van die omstandigheden was mijn alcoholgebruik.
Regelmatig maakte ik me daar zorgen over. (waar gaat het eindigen? de drankduivel is gemeen)
Pep was ideaal om van het drinken af te raken, want ik dronk niet omdat ik het nodig had, maar weerom, uit verveling.
Met pep op, moest ik al kotsen bij de gedachte dat ik een glas water moest drinken, laat staan een biertje. :puke:

Wanneer de problemen met de junks uit de hand dreigden te lopen, (verkopen in mijn buurt e.d.) pakte ik snel mijn biezen en ben verhuisd, ver weg van het criminele ondermilieu)
Want zo is dat dat je dat moet doen.
Anders geraak je er niet vanaf, als een steeds wederkerende kwaadaardige tumor.

Mijn recreatief pep-gebruik heeft me dus van de drank af geholpen, en dat vind ik persoonlijk knap gedaan.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker

Re: 3 jaar clean

Berichtdoor Kikkerr » vr mei 03, 2019 1:35 pm

Geen gemekker pep is lekker! :rock:
Kikkerr
DF Maniac

Berichtdoor Moonlight Fanatic » za mei 04, 2019 8:05 pm

Pep promoten als kleine kinderen gaat tegen de beleidsregels in. :#:
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor PiraatPanda » za mei 04, 2019 8:22 pm

Wat doet die rare quote in de OP?

♥♥♥
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Mr Dexo » zo mei 05, 2019 10:54 am

Als je er ook een gewoonte van had gemaakt om ghb te gebruiken dan is het alcoholprobleem naar het ghb probleem verschoven.
Verder vind ik je handelen juist om verslaving de baas te zijn. Verhuizen lijkt voor verbetering te zorgen en het grondig voelen van de kater van drugs en niet wegvouwen met andere drugs beschouw ik ook als verstandig. Het klopt inderdaad wat je zei over dat je op tijd gestopt bent. Na 1 jaar veel drugs gebruiken kan je nog wel herstellen, ofniet? Wat versta je onder clean? 3 jaar lang 100% nuchter geleefd en weinig tot geen cravings? ik veronderstel dat je pas doorslaat in de pep/g combinatie als je al een verslaving onder de zolen hebt zoals bijvoorbeeld blowen, alcohol of sos. Dat zijn middelen met een lagere drempel om eraan te beginnen. Hoe erg waren je cravings? zijn die volledig weg? Als je nog extra kracht nodig hebt kanje proberen om psychedelica te microdoseren ik vind dat een goede manier om met mijn gefrituurde brein in herstel te leven.
Run-DMT
Mr Dexo
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Perry » zo mei 05, 2019 4:32 pm

hoe kan iemand in anderhalf jaar 3 jaar stoppen?
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor verneukeratief » zo mei 05, 2019 4:45 pm

2x gestopt
Info > nl.
verneukeratief
Badass Junkie

Berichtdoor Moonlight Fanatic » zo mei 05, 2019 9:51 pm

Mr Dexo schreef:Als je er ook een gewoonte van had gemaakt om ghb te gebruiken dan is het alcoholprobleem naar het ghb probleem verschoven.
Verder vind ik je handelen juist om verslaving de baas te zijn. Verhuizen lijkt voor verbetering te zorgen en het grondig voelen van de kater van drugs en niet wegvouwen met andere drugs beschouw ik ook als verstandig. Het klopt inderdaad wat je zei over dat je op tijd gestopt bent. Na 1 jaar veel drugs gebruiken kan je nog wel herstellen, ofniet? Wat versta je onder clean? 3 jaar lang 100% nuchter geleefd en weinig tot geen cravings? ik veronderstel dat je pas doorslaat in de pep/g combinatie als je al een verslaving onder de zolen hebt zoals bijvoorbeeld blowen, alcohol of sos. Dat zijn middelen met een lagere drempel om eraan te beginnen. Hoe erg waren je cravings? zijn die volledig weg? Als je nog extra kracht nodig hebt kanje proberen om psychedelica te microdoseren ik vind dat een goede manier om met mijn gefrituurde brein in herstel te leven.
Klopt, ik wist dat ik het oorspronkelijke alcoholprobleem niet door slechte gewoontevorming een GHB-probleem moest maken.
Ik zag daar zo geen oplossing in.
Ik had me betreffende speed hier goed ingelezen maar de meeste dingen herkende ik van het nicotine-probleem dat al aanwezig was.
Ik vind het wel tof dat je mijn manier van met deze drug om te gaan de ‘juiste’ vindt.

Soms mis ik de momenten wel, als een bizarre periode in de tijd...
Ik zou het eerder nostalgie naar de tijd van weleer noemen, met momenten.
Maar een echte psychische craving naar speed heb ik nooit gehad.
Wat ik dus vooral moet doen, is uit dat milieu blijven, want eens erin, is het moeilijk om daaruit te komen.
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Moonlight Fanatic » zo mei 05, 2019 10:19 pm

PiraatPanda schreef:Wat doet die rare quote in de OP?

Die quote is om aan te te tonen dat wanneer je pep gebruikt, je alle bladeren kan zien, maar de boom niet waar deze van afstammen.
Het is dus geen geestverruimend middel, maar net zoals cocaïne, een bewustzijnsvernauwend.
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Moonlight Fanatic » ma mei 06, 2019 12:12 pm

:)
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Mr Dexo » ma mei 06, 2019 6:28 pm

Antipsychotica is meer zoiets als een persoonlijkheidskiller en die amfetamine maken je echt lekker extreem tunnelvisie en hyperfocus, en kanje ook echt wel productief zijn. Waanzinnig joh, when live gives you lemonade, smoke lemons!

Die atypische antipsychotica hebben me toch wel vaak genoeg gered op momenten datk niet kon stoppen met whatever ik op dat moment helemaal waanzinnig interessant vond online. Niet zozeer met veel andere mensen. De echte keiharde grensoverschrijdende pep doseringen. Ben zo blij met mijn buren die altijd wel 1 zon antidote kunnen missen.

Niet meer van je plek af kunnen komen terwijl je ernstig veel honger voelt branden en ziek nodig moet plassen en helemaal smerig bent en oncomfortabel voelt.

Gelukkig is er nu ook die spice, die plantenmengsels met synthetische cannaboiden. Daarmee kom je op een nieuw niveau stoned zijn waarin je bijvoorbeeld ineens wel kan stoppen met die shit, super veel kan eten of gewoon in slaap kan vallen waar je zit. Het is echt fantastisch man, en ik kom uit een stad waar echt de grootste zakken wiet worden gegeven van heel nederland. Maar denk dat deze shit beter is dan tabakwiet roken. Ik kan nu gewoon 24 uur doen met een joint.
Run-DMT
Mr Dexo
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di mei 07, 2019 11:07 am

Synthetische wiet.
Doordat die zo sterk is, zie je ook hele nare dingen gebeuren.
Mensen gedragen zich als zombies in Amerika.
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di mei 07, 2019 11:09 am

Kan je dat bestellen? Spice?
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed