Ben schreef:Opsnuiven.
Anonymous96 schreef:hallo,
ik ben nog in het bezit van een aantal grammetjes 70%. ik heb altijd al wel eens 73% willen proberen maar vroeg me af of dit wel de moeite was om te gaan wassen, zit er tussen 70 en 73% veel verschil?
en is er een risico dat het mindere kwaliteit kan gaan worden? heb er wel wat over gelezen maar heb nog geen ervaring met het wassen van pep. het is de 'roze' pep met de lekkere, wat ik noem ''zweetvoetenlucht''. ik en een maat van me hebben heb samen gehaald bij dezelfde dealer, op het zelfde moment in een grote zak en deze later in 2e gedeeld. hij heeft hem laten testen en daaruit kwam 70%, dus ga er vanuit dat die van mij het dan natuurlijk ook is .
als je mij was, wat zou je doen?
grtz
Anonymous96 schreef:
Preksie schreef:Anonymous96 schreef:
De neus in.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Anonymous96 schreef:ik bump even me oude topic om geen nieuwe aan te hoeven maken, maar me oude vertrouwde laden van 70% zit er bijna doorheen en zondag krijg ik me nieuwe lading, waar ik in de loop van de week een sample van ga laten testen.
de dealer is de zelfde als waar eigenlijk altijd me pep al vanaf gekomen is en deze heeft nog nooit gelogen over zijn percentages, en zegt dat deze 60-65 is.
dit wel de moeite waard om te wassen? en welk percentage zou het dan (kunnen) worden?
Hamukun schreef:Wat hij denk ik bedoeld is de vraag of het 65% amfetaminesulfaat met 35% cafeine is, of dat het 65% amfetamine is met de rest sulfaat en maar een klein beetje versneden.
westergas schreef:Volgens mij vind Anonymous me niet zo aardig. Hij reageert nogal vreemd op mijn posts. Zeker omdat ik een neger ben?
Anonymous96 schreef:vind dat je sowieso maar een vage reactie geeft over dingen als 65% sulfaat of überhaupt de vraag of het over amfetamine gaat of over sulfaat.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
snuifduif schreef:Deze grondstof is te scheiden van de speed, echter kost dat zoveel tijd en energie dat het gewoonweg niet rendabel is om dit te doen.
Einstein schreef:Misschien weet de doorsnee speedbrouwer dusdanig slecht waar ie mee bezig is dat je alsnog gelijk hebt, dat zou ik me ook wel voor kunnen stellen
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten