Dopamientje schreef:Niet alle speed is uit je lichaam. De geestelijke effecten zijn misschien volledig verdwenen, maar de lichamelijk effecten kunnen nog even aanhouden. Wat helpt met het verwijden van je aders is sporten, dat is de beste oplossing.
Een minder verstandige oplossing, is een kleine hoeveelheid alcohol drinken, een benzo nemen of een warme douche nemen. Dit raadt ik enkel aan als je er echt last van hebt.
voldie schreef:misschien een rare vraag maar is je pik ook nog steeds klein?
voldie schreef:nou als je pik nog steeds klein is weet je dat de pep nog niet helemaal uitgewerkt is
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Druks schreef:2,5 gram is wel echt heel veel! Als dat beetje pure pep was dan sta je nog wel even strak.
voldie schreef:misschien een rare vraag maar is je pik ook nog steeds klein?
voldie schreef:nou als je pik nog steeds klein is weet je dat de pep nog niet helemaal uitgewerkt is
Verf schreef:voldie schreef:nou als je pik nog steeds klein is weet je dat de pep nog niet helemaal uitgewerkt is
Dat moment dat je pik terug groot wordt. IK WORD EINDELIJK TERUG NUCHTER HOERAAAAA
Verf schreef:voldie schreef:nou als je pik nog steeds klein is weet je dat de pep nog niet helemaal uitgewerkt is
Dat moment dat je pik terug groot wordt. IK WORD EINDELIJK TERUG NUCHTER HOERAAAAA
Poseidon schreef:Verf schreef:voldie schreef:nou als je pik nog steeds klein is weet je dat de pep nog niet helemaal uitgewerkt is
Ken dit fenomeen niet persoonlijk. Word toch enigszins nieuwsgierig.
Welk formaat moet ik me voorstellen bij een peppikkie?
Dat een rookworst het formaat van een regenworm aan neemt of is het nog erger. Dat je eikel zo groot als een erwt wordt en er verder niks zichtbaars meer te onderscheiden valt?
Poseidon schreef:voldie schreef:misschien een rare vraag maar is je pik ook nog steeds klein?
Gemiddeld houdt de bloedvaatvernauwing 72 uur aan bij uppers. Daardoor verloopt bijv. ook de heling van evt opgelopen verwondingen dan trager.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:Poseidon schreef:
Gemiddeld houdt de bloedvaatvernauwing 72 uur aan bij uppers. Daardoor verloopt bijv. ook de heling van evt opgelopen verwondingen dan trager.
Geldt dit -voor zover je weet- ook voor coca?
Poseidon schreef:Maurits schreef:Poseidon schreef:
Geldt dit -voor zover je weet- ook voor coca?
Wat de wondgenezing betreft wel maar je pik heeft bij goed spul niet te lijden onder formaatverkleiner. Integendeel : hij transformeert in een stevige gummyknuppel.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten