Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Matt schreef:Dex wordt bij mij in ieder geval vergoed. Tenzij je die Amfexa onzin haalt.
Een bedrijf genaamd 'Eurocept Pharmaceuticals' heeft recentelijk de 5 milligram versie gepatenteerd en is het 'Amfexa' gaan noemen...en natuurlijk meteen de prijs drastisch omhoog gegooid.
Gewoon overstappen op de 2,5 mg versie en dan t dubbele nemen =]
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Advies 1e x speed: niet aan beginnen voor het te laat is.
Amvitamientje schreef:Prototype schreef:Advies 1e x speed: niet aan beginnen voor het te laat is.
Dus daarom eerder beginnen voordat het te laat is
Nee, je kan er maar beter van af blijven.
Amvitamientje schreef:Ja, dat is echt voor mannen die hand in hand lopen
Amvitamientje schreef:Wat moeten we dan zeggen: ''Gewoon gebruiken, wij doen het ook!''?
Amvitamientje schreef:Je post wel weer eens een keer niet in het onzinforum. Goed zo, knul!
Prototype schreef:Advies 1e x speed: niet aan beginnen voor het te laat is.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Prototype schreef:Advies 1e x speed: niet aan beginnen voor het te laat is.
Dat advies werkt niet, daarom is DF er
Exceptional schreef:Ivo schreef:Prototype schreef:Advies 1e x speed: niet aan beginnen voor het te laat is.
Dat advies werkt niet, daarom is DF er
Dat advies werkt sowieso niet. Moet je er dan aan beginnen nadat het te laat is? En te laat voor wat dan?
Prototype schreef:Als het te laat is ben je er al hoog en breed aan begonnen chef.
Exceptional schreef:Prototype schreef:Als het te laat is ben je er al hoog en breed aan begonnen chef.
Lang en breed. Maar jij zegt dat je er niet aan moet beginnen voordat het te laat is. Wanneer dan? Erna?
Prototype schreef:Hier zeggen ze altijd hoog en breed.
Prototype schreef:En als je net als de helft van DF een flinke pepverslaving kweekt natuurlijk, maar dat weet jij ook wel dus ik vindt het al matig dat ik dit nog uitleg.
Exceptional schreef:Prototype schreef:Hier zeggen ze altijd hoog en breed.
Dan zeggen ze het daar verkeerd.
Exceptional schreef:Prototype schreef:En als je net als de helft van DF een flinke pepverslaving kweekt natuurlijk, maar dat weet jij ook wel dus ik vindt het al matig dat ik dit nog uitleg.
Ja, ik ook.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten