MarkBeest schreef:Heb het met amfetamine nog nooit gehad, maar wel met methylfenidaat, héél erg zelfs. Hoef die troep nooit meer
pjenis schreef:Het zit me nog steeds dwars, gister dus ongeveer 1gr 26% weggesnoven en het kwam gedurende 10 uur toch wel een aantal keer voor, zou ik me zorgen moeten maken?
Petrozolam schreef:Van 2 puntjes met 27% pep is de kans klein dat je hartkloppingen te danken zijn aan cafeïne.
pjenis schreef:Het zit me nog steeds dwars, gister dus ongeveer 1gr 26% weggesnoven en het kwam gedurende 10 uur toch wel een aantal keer voor, zou ik me zorgen moeten maken?
Nu ga ik een heel naïeve stelling opzetten; Een hartaanval/infarct etc. komt toch eigenlijk 'niet' voor als je niet recreatief amfetamine gebruikt?
Klinker schreef:350mg amfetamine leek me juist een vrij gebruikelijke hoeveelheid als je lekker met je haren overeind wil?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Klinker schreef:350mg amfetamine leek me juist een vrij gebruikelijke hoeveelheid als je lekker met je haren overeind wil?
Niet met 73%...
pjenis schreef:Ivo schreef:Klinker schreef:350mg amfetamine leek me juist een vrij gebruikelijke hoeveelheid als je lekker met je haren overeind wil?
Niet met 73%...
Ik leer hier echt iets nieuws. 350mg 73% pep is toch helemaal geen belachelijke dosis? Natuurlijk is dit anders bij frequent gebruik, maar Ivo zeg eens eerlijk, alsof jij nooit meer dan het dubbele van die dosis door je neus hebt gehaald op één avond.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef: Met een gram 73% heb ik ooit eens 3 nachten doorgehaald. Ik heb zeker al eens een gram weggesnoven op een avond, maar met 15% pep 60% cafeïne komt dat niet eens dicht bij 350mg 73%.
pjenis schreef:Ivo schreef: Met een gram 73% heb ik ooit eens 3 nachten doorgehaald. Ik heb zeker al eens een gram weggesnoven op een avond, maar met 15% pep 60% cafeïne komt dat niet eens dicht bij 350mg 73%.
Hoe kom je bij 15% amfetamine? Als het over de pep gaat die ik heb moet je teruglezen waar staat dat het 26% is... En ik ben nog helemaal niet zo slecht bezig als ik het zo zie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten