Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Amfetamine fosfaat

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Amfetamine fosfaat

Berichtdoor westergas » wo okt 09, 2013 7:39 am

Meestal is speed natuurlijk een sulfaat maar nu heb ik amfetamine fosfaat te pakken. Zou in theorie beter worden opgenomen door de hogere natuurlijke aanwezigheid van fosfaten in het menselijk lichaam. Dit in tegenstelling tot sulfaten.

Zelf heb ik te weinig kennis in huis om dit op waarheid te toetsen maar ik vraag me af of deze andere vorm iets met de houdbaarheid kan doen. Amfetamine sulfaat is extreem lang houdbaar zonder merkbaar kwaliteis verlies. Hoe dit dat met amfetamine fosfaat?
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Amfetamine fosfaat

Berichtdoor Einstein » wo okt 09, 2013 3:02 pm

Waarschijnlijk is ook dit spul uitstekend houdbaar :)
Het verhaal over de betere absorptie zou ik niet helemaal serieus nemen, waarschijnlijk is dat verschil redelijk verwaarloosbaar. "De hogere natuurlijke aanwezigheid van fosfaten in het menselijk lichaam" heeft er ook niet zoveel mee te maken :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Amfetamine fosfaat

Berichtdoor westergas » za okt 19, 2013 2:43 pm

Kwam dit tegen.

Net een bommetje (40mg) klaar gemaakt voor vanavond om dit goedje te testen. De kruimels van de weegschaal op gelikt. Kan niet meer dan een paar MG zijn en zou zweren dat ik de effecten voel. Kan ook placebo zijn maar een placebo effect is ook een effect. Als het maar werkt aiiiight :rock2:
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Amfetamine fosfaat

Berichtdoor daywalker » za okt 19, 2013 4:07 pm

Interessante link vind ik wel :)
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Amfetamine fosfaat

Berichtdoor Einstein » za okt 19, 2013 8:23 pm

Staat echter ook wel wat onzin tussen. Deze man heeft het bij het rechte eind:
Fenobarb schreef:Hoe werkt dit precies eigenlijk?, je bent je tegenion toch al kwijt als het eenmaal in de bloedbaan zit en gemetaboliseerd gaat worden.

Zodra het spul eenmaal in je bloed is beland maakt het geen klap meer uit of je amfetaminefosfaat of amfetaminesulfaat hebt, het sulfaat- dan wel fosfaatonderdeel verdwijnt dan meteen uit beeld. Er kan wel verschil zitten in de efficiëntie waarmee het spul bijv. op je slijmvliezen geabsorbeerd wordt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Amfetamine fosfaat

Berichtdoor westergas » za okt 26, 2013 1:21 am

Trip report: +/- 60mg genomen en de hele avond knetter hard gegaan. Rond 0330 2mg etizolam voor lala land.

Voor mijn gevoel wat minder bodyload dan de sulfaat maar dat kan placebo zijn. Hoe dan ook wederom de bevestiging dat pep de #1 dope is :hulde:
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Amfetamine fosfaat

Berichtdoor Ed Aldus » do feb 06, 2014 4:56 am

hey westergas, dat waren zeker die dibasic phosfaat? kanlspul is dat... heb er nog wat van over
╔═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╝
Avatar gebruiker
Ed Aldus
Ik ben gelukkig!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 404
Geregistreerd: za feb 26, 2011 12:18 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner