Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Amfetamine olie

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Amfetamine olie

Berichtdoor MrMDMA » vr okt 11, 2019 10:06 pm

Goedenavond heerschap,

Ik heb nu mijn handen weten te leggen op zo'n 30ml pure amfetamine olie. Ik heb nu zon 1,5ml oraal ingenomen en 0,50ml subcutaan gezet. Het effect lijkt meer psychisch dan fysiek, ik voel niet de fysieke bodyload die ik normaal met amfetamine sulfaat ervaar bij nasaal gebruik. Het is subtiel en niet allesoverheersend (komt misschien nog bij hogere doseringen die ik later ga proberen).

Hebben meerdere onder jullie ervaring met het gebruik van amfetamine in olie vorm?
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

MrMDMA
Bewuste Gebruiker

Re: Amfetamine olie

Berichtdoor MrMDMA » vr okt 11, 2019 11:52 pm

Druks schreef:Olie? Heb je niet gewoon natte pep?

Nee. Echt de (amfetamine base) vloeistof in een vial.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

MrMDMA
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » za okt 12, 2019 4:16 pm

Hoe dik is het, welke kleur, welke geur
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Jmths » za okt 12, 2019 6:53 pm

Lekker heur, ik heb het wel aangeboden in bulk voorbij horen komen maar ben er persoonlijk nog niet mee in contact gekomen. GHB paupers in Brabant gaan er wel goed op van wat ik begreep. Ik denk dat de fysieke bodyload van (zuivere) amfetamine in het algemeen wel overschat wordt mits het een beetje fatsoenlijk gedoseerd wordt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Jmths
Zwerver.info
Donateur

Berichtdoor MrMDMA » za okt 12, 2019 9:30 pm

Zit er nu zo'n 24 uur aan, en ik vind subcutaan injecteren de meest gebruiksvriendelijke manier van toedienen. Snel effect, en weinig van je dosis gaat verloren.

MrMDMA
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Jmths » za okt 19, 2019 11:27 am

MrMDMA schreef:Zit er nu zo'n 24 uur aan, en ik vind subcutaan injecteren de meest gebruiksvriendelijke manier van toedienen. Snel effect, en weinig van je dosis gaat verloren.

Alles hep sun voor en nadelen hé. :')
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Jmths
Zwerver.info
Donateur

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed