Beste DF leden, ten eerste proficiat met deze fantastische community. Ten tweede wil ik alvast elke response op mijn vragen bedanken
Dus, ik gebruik sinds een maand regelmatig speed, lage doseringen maar soms opgetelt wel een gram op een avond. Nu in het begin kreeg ik het effect van actief zijn, veel praten, geen honger enzovoort, maar sinds kort ervaar ik het gebruik precies anders, nu ja niet precies, ik ervaar het gewoon zo. Ik gebruik nu gewoon op een rustige nacht als ik alleen ben, zoals deze. Aangezien ik regelmatig last heb van nachtmerries hou ik niet van slapen, en snuif ik gewoon een lijn of 2 voor een rustige gezellige nacht aan de computer, dit is gekomen omdat ik op een bepaald moment na eens 72 uur wakker te zijn, na het gebruik van speed een meer kalmerend gevoel kreeg, niet mijn lichaam krijgt nu de energieboost, maar mijn gedachten. Ik spendeer dus nu regelmatig enkele nachten aan de PC, onder invloed luisterend naar rustige muziek, met mijn gedachten op een snelheid van 200%. Heeft er iemand anders misschien ervaring mee, of kan iemand dit verklaren?
Ik vroeg al aan mijn dealer of er iets verandert was aan de 'pep' maar dat was niet het geval...