moet speed echt heel goed fijn gemaakt worden?
krijg je van speed perse strakke kaken?
gaat je hartslag echt gigantisch omhoog of maar een beetje
vinden jullie coke en speed ongeveer hetzelfde smaken?
snuifduif schreef:Lijnen van 300mg
Dat zijn me toch beste bergen haha
snuifduif schreef:Foto plaatsen van de pep
NielsjeB schreef:snuifduif schreef:Foto plaatsen van de pep
Heb het al op![]()
maar dealer heeft nog wat van diezelfde liggen duss volgende keer komt er wel een foto'tje
ik denk dat het mischien heeft gelegen aan dat het nog redelijk nat was kan dat ik heb het idee dat nu ik het gedroogd heb het veel beter werkt
Einstein schreef:Ook met ADHD zou je bij een dosis van 600 mg toch wel zelfstandig moeten kunnen bepalen of je goede speed hebt of niet. Als je dat gedurende de nacht (of anders tijdens de plafonddienst) niet door krijgt is het antwoord waarschijnlijk "nee".
Cropp schreef:Plafonddienst![]()
Plafonddienst zou ik vermijden, kksaai en spekt de hangover, al heb je daar na 20 plafonddiensten helemaal geen last van.
FRESH schreef:Ik kan je zo wel zeggen dat je pep "niet goed" (lees: sterk) geweest is.
Mijn ervaring is dat harde stukjes vrijwel altijd wijst op "koffie".
Structuur hoort goed smeerbaar te zijn, vlokjes met drogen en geen harde stukjes maar alles zacht en niet geel te worden.
Allemachtig! Als jij lijnen van 300mg zit weg te werken, man dan kan je tot morgen niet slapen als het goede is hoor![]()
Werd je euforisch van je pep? kriebels in je kop, niet stil kunen zitten en van alles willen doen? Dan heb je goede! In dit geval denk ik dus niet.
Als je een vorm van ADHD/ADD hebt kan inderdaad zijn dat je van amfetamine rustiger wordt.
Ik zou die speed niet meer halen, het klinkt nou niet geweldig. Beter andere zoeken.
Doc schreef:ligt niet echt aan jou, het is tegenwoordig nou eenmaal moeilijk om goede pep te vinden.
Davinci schreef:Doc schreef:ligt niet echt aan jou, het is tegenwoordig nou eenmaal moeilijk om goede pep te vinden.
dat is geen reden om slechte te kopen
knolselderij schreef:of de pep was wel goed en je verwachtte er gewoon te veel van
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten