subway schreef:Afgelopen zaterdag had een maatje van mij een prima theorie, althans dat dachten we op dat moment.
Ten eerste neem ik altijd kauwgom en lipbalsem mee.
Dat maatje van me zei dat dat kauwen kwam omdat je lichaam spanning kwijt moest of iets dergelijks, en hij zei dat als je dan een vuist maakte en fors erin kneep, voor 30 seconden ofzo, dat je dan even niet meer zo knauwen, had ik dus geprobeerd, en werkte perfect. Kan zijn dat dit allemaal in mijn hoofd zat natuurlijk, maar ik vond het wel chill.
Gman007 schreef:"MDMA stimuleert de kaakspieren" vind net zo goed onderbouwd als "je lichaam moet spanning kwijt". Waarom bijvoorbeeld nu juist je kaakspieren? Waarom span ik niet de hele tijd mn biceps aan?
Xeloc schreef:kaken op elkaar klemmen... dag erna spierpijn, maar dat voelt wel chill
Immo schreef:Genoeg water drinken, en wat ik altijd doe is m'n tong tussen m'n kaken houden zodat ik niet kan gaan malen.
Doc schreef:Immo schreef:Genoeg water drinken, en wat ik altijd doe is m'n tong tussen m'n kaken houden zodat ik niet kan gaan malen.
of je bijt een stuk tong eraf
Doc schreef:Immo schreef:Genoeg water drinken, en wat ik altijd doe is m'n tong tussen m'n kaken houden zodat ik niet kan gaan malen.
of je bijt een stuk tong eraf
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Jamess schreef:Ik had het ook, maar dan na mdma dat mijn gehemelte naar de kanker was en mijn tong rauw was en ik dacht dat de oorzaak kauwgom ofzoiets was, kauwgom wordt na een tijdje erg hard en droog bij mij omdat ik de smaakjes e.d. erin snel eruit kauw en kauwgom zonder spul dr is vet best hard en rauw.
amois schreef:Jamess schreef:Ik had het ook, maar dan na mdma dat mijn gehemelte naar de kanker was en mijn tong rauw was en ik dacht dat de oorzaak kauwgom ofzoiets was, kauwgom wordt na een tijdje erg hard en droog bij mij omdat ik de smaakjes e.d. erin snel eruit kauw en kauwgom zonder spul dr is vet best hard en rauw.
Wat bij mij prima werkt is een pakje kauwgom mee (tip: minimaal een pakje mee), je eerste stukje kauwgom helemaal opkauwen totdat er geen smaak meer over is. Vervolgens een tweede stukje nemen, twee keer op kauwen, onder je tong leggen, en lekker sabbelen.
Zo kan je bekje lekker los gaan op het eerste stukje, en het lekkere kauwgom smaakje is er door het tweede stukje onder je tong, waar je lekker op sabbelt. Dat kan je lekker herhalen totdat je pakje leeg is. (Ben er afgelopen zaterdag achter gekomen dat voor een lange avond twee pakjes kauwgom een must is, helemaal als je af en toe aardig doet tegen een kaakschaatser)
En aan het einde van de avond lekker afwisselen met een lollie! Als je genoeg vocht (water!) binnenkrijgt op een avond heb je ook nog wat vocht om lekker wat speeksel aan te maken door al die fijne smaakjes in je bekkie.
Erwinat0r schreef:Dit is dus niet het probleem Ik heb zowel vrijdag als zaterdag iets van 7 á 8 kauwgumpjes gehad & beide avonden 3 á 4 liter water...
Karhu schreef:kaken op elkaar klemmen... dag erna spierpijn, maar dat voelt wel chill
Dissendium schreef:Karhu schreef:kaken op elkaar klemmen... dag erna spierpijn, maar dat voelt wel chill
Doe ik altijd ook met pillen haha ;p. Heb nu de dag erna amper last van me kaken ;D
amois schreef:Op ijsstokjes kauwen is heerlijk:)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten