Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Stevesteen schreef:Hallo iedereen
Ik lees vaak dat benzo's en speed een niet al te beste combinatie zijn voor het hart.
Hoelang moet je eigenlijk wachten tussen je laatste lijntje en een benzo om het toch wat veilig te houden?
Ervan uitgaand dat je pep 73% is en je geen overdreven dosissen neemt.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Stevesteen schreef:Hallo iedereen
Ik lees vaak dat benzo's en speed een niet al te beste combinatie zijn voor het hart.
Hoelang moet je eigenlijk wachten tussen je laatste lijntje en een benzo om het toch wat veilig te houden?
Ervan uitgaand dat je pep 73% is en je geen overdreven dosissen neemt.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Ik kende iemand die door misbruik (!) van deze combo tussen 6 plankjes is beland (hartaanval).
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Wellis
Jcutter schreef:Had onze lid "klimtox" niet last gekregen van hartritmestoornissen toen hij uppers combineerde met downers??
Wellis
Poseidon schreef:Idd Druks. Niet te filmen hoeveel speed hij naar binnen nackte. Toen zijn hartproblemen zich manifesteerden, had hij nog nooit een benzo geslikt. Wilde hij niks van weten. Totdat Gabber hem een keer een etizolam gaf. Toen ging hij er helemaal op los. Viel achteraf geloof ik reuze mee met de conditie van zijn rikketik. Als hij niet zo broos geweest was en zichzelf goed in conditie gehouden had, was er waarschijnlijk niks gebeurd.
Het hoogtepunt van het hele verhaal was toch wel dat hij me over the top para opbelde dat Eko het huis van zijn overburen gehuurd had en hem daarvandaan naakt bespiedde terwijl de gordijnen van beide woningen dicht waren.
618157 schreef:Poseidon schreef:Idd Druks. Niet te filmen hoeveel speed hij naar binnen nackte. Toen zijn hartproblemen zich manifesteerden, had hij nog nooit een benzo geslikt. Wilde hij niks van weten. Totdat Gabber hem een keer een etizolam gaf. Toen ging hij er helemaal op los. Viel achteraf geloof ik reuze mee met de conditie van zijn rikketik. Als hij niet zo broos geweest was en zichzelf goed in conditie gehouden had, was er waarschijnlijk niks gebeurd.
Het hoogtepunt van het hele verhaal was toch wel dat hij me over the top para opbelde dat Eko het huis van zijn overburen gehuurd had en hem daarvandaan naakt bespiedde terwijl de gordijnen van beide woningen dicht waren.
WTF dat meen je niet,serieus zeg me dat het niet zo is
Wellis
Druks schreef:Ik mis Klimt0x mannnn
Poseidon schreef:Nou, echt kosjer was het allemaal niet wat hij hier uitvrat maar echt waar die story. Hij ging knokkie op de tiny en toen belde ik zijn Phone hopende dat zijn zus die daar ook woonde op de ringtone af zou komen. Later belde hij me terug en heb ik een uur op hem in gepraat dat Eko in Gent was en je niet door gordijnen heen kan kijken.
Hij dacht ook nog dat er een vreselijk geheim achter df schuilging en smeekte me het te onthullen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:Paraheid is nooit leuk
618157 schreef:Er schuilt ook een enorm geheim achter DF, daarin had hij gelijk, Jullie groenjassen en zeegoden en rode duivels weten dat.
Soon soon kom ik erachter en dan is mijn levensmissie vervult muhuwhahaa
dat die dit specifiek dat dacht is wel heel apart. eigenlijk geen lol maar toch ook weer wel.
Poseidon schreef:Wie anders? Volgens mij had hij naast dezelfde geaardheid een zware , in diepe bewustzijnslagen verzonken obsessie met je die zich tijdens de para manifesteerde.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten