Beste topic lezers,
Ik gebruik nog maar een half jaar tot een jaar.
Hebben meer mensen hier last van dezelfde bij effecten?
Zo ja, weten jullie hoe dat komt?
De pep ziet er zo uit:
smaak is bitter en zitten geelwitte brokjes in de poeder, de geur is heel sterk, iets wat niet te beschrijven is.
Want ik wil graag weten of ik andere pep moet aanschaffen of het moet bewaren voor speciale gelegenheden en mijn gebruik verminderen.
Er zijn vast anderen die elke dag ook 0,3 gram kunnen gebruiken zonder deze problemen.
Bij weinig gebruik had ik alleen last van een gevoel alsof ik heel wat biertjes had gedronken tot 2 dagen erna.
Nu ik voor het werken een beetje (0,3 gram) snats en dit meerdere keren per week herhaal krijg ik last van bepaalde bij-effecten.
De meest onaangename zijn:
- Hartkloppingen, deze houden mij wakker al ben ik niet onder invloed. tot 2 dagen erna
- Keelpijn dichtbij de huig, dit is erg gevoelig bij het slikken en wisselen van strotklepje. tot een week
- Ademhalingsproblematiek, ik krijg steeds meer moeite diep in te ademen. Er zou een verband kunnen zijn tussen deze en mijn keel. Of zit er iets in mijn pep wat er niet in zou moeten zitten?
- Minder gevoelig voor emoties na het gebruik, vooral het geluksgevoel neemt af.
- Gelige tanden
- Een hogere maar toch schorre stem. tot 3 dagen erna
- Het gevoel alsof het puntje van mijn tong slaapt en toch extra gevoelig is voor contact met scherpere objecten. Dit begon zodra ik het er wel eens opsmeerde, toch lijkt me dit niet best.
- Mijn tong is ook verkleurd, het puntje is nu erg donkerrood.
- Constant prikkelbaar tot ik een bepaalde dosis heb gehad, de grens ligt al op 0,3 gram.
- Bij activiteit en bij slapen meer transpiratie. bij lage inspanningen meer gapen (voor verkoeling van de hersenen).
- Blijvende droge mond, die weer komt optreden na een half uur na het drinken.
- Een constant zoom geluid in mijn hoofd, die niemand anders blijkt te horen. Hier heb ik heel soms last van
- Erg verslechterde conditie
- Een "chronisch" jeukende neus (nog niet verstopt, dit zou kunnen komen door de geirriteerde plekken in, op en rondom mijn neus). Chronisch weet ik niet zeker, het word haast een tik, aan mijn neus zitten.
Toch kan ik zo 3 dagen stoppen na 3 dagen achter elkaar gebruiken.
Ik blijf er wel regelmatig aan denken, maar heb niet heel veel drang om te moeten gebruiken.
Is er ook een neusspray die jullie aanraden tegen het jeuken en de irritaties?
De hartkloppingen en keelpijn zit mij het meest in de weg. Zijn hier ook nog tips voor zonder er downers naast te gebruiken?
En graag antwoord op de bovenstaande vragen.
Reacties, tips en kritiek is allemaal welkom.
Bedankt.
bless