Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

bommetjes

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

bommetjes

Berichtdoor fullwitte » di sep 10, 2013 11:29 am

Zelf vind ik een lijn speed maar vuil maar bommetjes egt geweldig. Maar de laatste tijd lees ik dingen over bommetjes om schrik van te krijgen
dus:
Is de kans dat een bommetje in je keel blijft hangen reeel?
en kan het je maag beschadigen als je misschien 1 of 2 keer per maand speed gebruikt?(das dan wel direct 72u wakker ofzo)
fullwitte
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di sep 10, 2013 11:16 am

Re: bommetjes

Berichtdoor SjaakT » di sep 10, 2013 12:06 pm

Er is nog nooit een bommetje in mijn keel blijven hangen, maar bij een maat is er wel een keer eentje open gegaan, met alle brandende gevolgen van dien.

De kans op een maagbeschadiging met zulke kleine frequentie lijkt meer zeer klein, ik zelf heb wel altijd last van brandend maagzuur en dit is ook meteen de reden waarom ik nooit bommetjes neem.
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: bommetjes

Berichtdoor Klimtox » wo sep 11, 2013 10:02 am

Als je vloeitje om een of andere reden kapot gaat dan komt de speed er uit ergens in het midden van je slokdarm. Dat lijkt me niet zo fijn nee. Als je dit (kleine) risico niet wil lopen kan je het altijd in capsules doen, dan weet je zeker dat ze pas in je maag open gaan.

Maagbeschadiging valt voor zover ik weet wel mee, mits het niet misbruikt wordt.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: bommetjes

Berichtdoor Einstein » wo sep 11, 2013 10:35 am

Goed voor je maag is het spul niet, maar met twee bommetjes per maand zal je je maag niet verwoesten. Misschien verstandig om jezelf voor de zekerheid niet tegelijk klem te zuipen met sterke drank :snort:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: bommetjes

Berichtdoor pax » wo sep 11, 2013 4:41 pm

Gebeurt normaal gezien niet hoor :) zorg dat je een voldoende grote slok neemt en dat het vloeitje niet open kan gaan.
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: bommetjes

Berichtdoor daywalker » wo sep 11, 2013 4:46 pm

Ik zou me niet teveel zorgen maken als ik jou was,


een bommetje werkt lekker lang en kan soms ook heftiger aankomen dan een lijntje :snort:


Anders ipv een vloeitje een capsule gebruiken?


peace :smokin:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: bommetjes

Berichtdoor SjaakT » wo sep 11, 2013 6:33 pm

daywalker schreef:Ik zou me niet teveel zorgen maken als ik jou was,


een bommetje werkt lekker lang en kan soms ook heftiger aankomen dan een lijntje :snort:


Anders ipv een vloeitje een capsule gebruiken?


peace :smokin:


In mijn ervaring komt juist een lijntje veel harder aan en een bommetje gemoedelijker :kleuter:
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm


Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner