hallo, ik heb laatst voor de 2de keer nachtje doorgehaald met pep rond 2 uur snachts begonnen we ( ik en 3 vrienden) een beetje moe te worden ik nam mn eerste nakje pep maar ik voelde niet zoveel, een uur later nog een nakje gehad omdat ik echt bijna niks voelde, deze begon na 5/8 minuten in te kikken, ik was ontzettend hyper ik begon met mijn tanden te knarsen en een hele tijd met mn hoofd op de beat mee te gaan van de muziek (Hardcore, frenchcore en Splittercore) normaal hou ik echt niet van splittercore want dat gaat echt te snel (1000 BPM) maar nu vond ik het geweldig, rond half 5 mijn derde nakje, half 7 mijn 4de, 9 uur mijn mijn 5de 11 uur mijn 6de en mijn laatste rond 1 uur we gingen rond half 12 smiddags bij iemand binnen zitten die alleen thuis was, ik begon snachts soms honger te krijgen maar ik had helemaal geen zin eten maarja dan even nakje pep en weg is de honger maar rond 1 uur begon ik echt heel erg honger te krijgen toen ik rond 1 uur dus het laatste nakje nam
had ik alsnog honger maar het voelde meer als buikpijn waardoor ik geen zin had om te staan ik wou alleen zitten/liggen en was veel energie kwijt ik werd duizelig als ik ging staan en voelde me mooi kut
ik kon wel een beetje eten door mn keel krijgen maar niet genoeg om de honger de stillen dus ik bleef buikpijn houden, ik denk in ieder geval dat die buikpijn door een lege maag komt maar dat weet ik niet zeker, toen de pep was uitgewerkt kon ik alsnog geen hap door mn keel krijgen ik heb een appel gehad en een manderijn want daar had ik nog wel een beetje zin in ( ik ben bijna 16 jaar 1 meter 85 en 70 kilo ik weet niet of dat belangrijk is om te weten voor jullie maar goed) rond 5 uur smiddags had ik wel zin in een broodje hamburger dat vulde wel, de buikpijn ging ook redelijk weg, maar toen ik thuis op de weegschaal ging staan schrok ik wel een beetje ik was van 70 kilo naar 66 kilo gegaan. is dit normaal als je niet zovaak gebruikt en dit de 2de keer is dat je doorhaalt? ik hoop dat jullie wat tips ofzo voor me hebben alvast bedankt