Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

De ''weggesnoven'' neus

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Hassan » zo okt 20, 2013 12:16 pm

Hallo mede DF-ers, :rock:
Ik en mijn maten hebben hier wel eens discussie's over dus leek dit me een mooi onderwerp voor mijn eerste topic.

Ik gebruik zelf regelmatig pep, bijna standaard elke vrijdag en zaterdag. Ik weet niet of het aan mij ligt maar het lijkt wel of mijn neus steeds flexibeler word, en meer mensen in mijn omgeving hebben dit.

Hoe zit dat nou met zo'n ''weggesnoven'' neus?

Ik weet dat het al lang als fabeltje rond gaat maar is dit echt zo?

Anonymous96.
Hassan
Offline
 

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Radical » zo okt 20, 2013 12:17 pm

Dat schotje in je neus gaat langzaam weg. Dan wordt je neus inderdaad flexibeler. Het is geen fabeltje.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Ivo » zo okt 20, 2013 12:19 pm

Het is echt geen fabeltje. Je neustussenschot wordt gewoon weggevreten en als je nog een tijdje door doet kan je er zo uit gaan zien:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Radical » zo okt 20, 2013 12:19 pm

DIE FOTO, HAHAHAHA!

OT: het 'pijndoen' in de neus is volgensmij simpelweg dat er wat van je neus weggevreten wordt.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Ivo » zo okt 20, 2013 12:20 pm

Is van een of andere millionair die zijn neus weggesnoven heeft met coke.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Hassan » zo okt 20, 2013 12:24 pm

Ah dus toch wel.
Maar ik heb meer dat wanneer in bovenop me neus duw ik deze plat kan duwen, ook helemaal vanaf het echte bot van je schedel zeg maar. Met mijn neus tussenschot is niet echt iets mis...
Hassan
Offline
 

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Hassan » zo okt 20, 2013 1:41 pm

Druks schreef:
Anonymous96 schreef:Ah dus toch wel.
Maar ik heb meer dat wanneer in bovenop me neus duw ik deze plat kan duwen, ook helemaal vanaf het echte bot van je schedel zeg maar. Met mijn neus tussenschot is niet echt iets mis...


Dat klinkt nogal tegenstrijdig. Waarschijnlijk heb je geen zin om te minderen met pep?



haha dat het je goed geraden. tenminste, zolang er geen echt grote problemen aan komen. verslaafd ben ik er niet aan, want ik kan ook gewoon zo een weekend over slaan zonder moeite. en dit is dus echt van ongeveer 2 jaar bijna ieder weekend gebruiken met af en toe een paar weken pauze dus dan is de schade nog goed te overzien.

het ging er meer om dat ik en een paar maten daardoor een discussie kregen of je je neus echt weg zou kunnen snuiven
Hassan
Offline
 

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor daywalker » zo okt 20, 2013 3:14 pm

Het is zeker geen fabeltje, dat zou je zelf toch ook wel kunnen uitcijferen? :conf:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Einstein » ma okt 21, 2013 12:58 am

Is inderdaad mogelijk, als gevolg van de vaatvernauwende werking van amfetamine.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Basshoven » ma okt 21, 2013 1:03 am

Toen ik dit topic opende dacht ik in een flits gezien te hebben dat je nickname "anonyneus96" was :lol:
Basshoven
Offline
 

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Kockar » ma okt 21, 2013 2:53 am

wat die man op die foto betreft, hij snoof elke dag coke en dit 9 jaar lang
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Poseidon » ma okt 21, 2013 10:25 am

Merk wel dat je met een chronisch dichtgeplamuurde neus belabberd slaapt.
Wanneer je 's nachts door je mond ademt en je gehemelte en huig je luchtpijp afsluiten wordt je steeds wakker wanneer je dreigt te stikken.
Zuurstofgebrek in hersenen...slaapapneu.... :s
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor snuifduif » ma okt 21, 2013 6:40 pm

Speed is in ieder geval niet corrosief (uitzonderingen daar gelaten waar iemand op het geniale idee kwam om het met zwavelzuur te mengen)
Is een fabeltje dat speed 'ergens doorheen kan branden'

Die foto hierboven is sowieso een extreem geval. Neus schade komt voornamelijk door de vaat vernauwende werking, waardoor er weefsel chronisch te weinig bloed krijgt en hierdoor vaak wondjes ontstaan. Ga je hier mee door ondanks je wondjes dan worden deze grote en dan gaat het snel.
Weet je zeker dat het geen placebo is en je het je in beeld? Ik heb bij mijn vriendengroep het in ieder geval nog nooit meegemaakt en wij gebruiken wel aardig regelmatig
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor newstart2015 » vr jan 02, 2015 10:27 pm

[*]Ik ben nu een half jaar aan de coke en hash geweest en ben volledig aant stoppen omdat ik simpelweg niet alles wil verliezen en wil van mijn dubbelleven af ik had gistere ook tot grote verbazing de schade aan mn neus gezien en ben nu zeker dat ik wil stoppen want ik wil natuurlijk mijn neusbeen ook niet kwijt :p hier is een foto hoe ernstig het is na een half jaartje
newstart2015
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr jan 02, 2015 10:20 pm

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor snuifduif » za jan 03, 2015 3:47 am

Mooie foto
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor newstart2015 » za jan 03, 2015 3:53 am

Ik krijg geen foto vn mn gsm erop en pc werkt niet.. verdomme
newstart2015
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr jan 02, 2015 10:20 pm

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor snuifduif » za jan 03, 2015 4:06 am

newstart2015 schreef:Ik krijg geen foto vn mn gsm erop en pc werkt niet.. verdomme

www.imgur.com
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor newstart2015 » za jan 03, 2015 4:29 am

newstart2015
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr jan 02, 2015 10:20 pm

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor newstart2015 » za jan 03, 2015 4:32 am

En nu is dat zwart korstj weg en is het nog vuiler xd
newstart2015
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr jan 02, 2015 10:20 pm

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Hassan » za jan 03, 2015 4:52 am

Zo ziet 1 neusgat van mij er ook ongeveer uit nu, oke dat is overdreven er zit iig ook zo'n zwarte vlek ik maar ik krijg er geen goede foto van gemaakt. Als ik ff snel 1 punt of 1 lijn pak doe ik dat altijd met rechts, vandaar.

Maar zeg eens, het is nog geen 6 maanden he? Maar wel goed dat je nu bent gestopt
EDIT: ik las een half jaar gestopt ipv gebruik
Hassan
Offline
 

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor newstart2015 » za jan 03, 2015 1:59 pm

Ja ik heb altijd mijn linker gebruikt en na een tijdje snutte ik altijd die korst er uit dus dacht ik mn rechter dan maar te gebruiken tot ik dat gat zag toen leek het mij verstandiger om te stoppe :p en ik heb ongeveer een jaar gebruikt maar in het begin niet zoveel alleen de laatste zeg maande was ik bijna elke dag bezig met af en toe een weekje niet omdat ik me gewoonweg slecht voelde daardoor en als ik nu nog zou gaan gebruiken dan ga ik egt door mn neusbeen zitten :p coke is egt iets vies als je er aan verslaafd bent..
newstart2015
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr jan 02, 2015 10:20 pm

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Dopamientje » za jan 03, 2015 9:59 pm



Iets voor als de coke je eetlust niet genoeg wegneemt. :snort:
Lekker doorsnuiven jongens, 't is ook mijn guilty pleasure. Alleen gebruik ik geen levamisole versneden met cocaïne. :lol:
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Moonlight Fanatic » wo mei 06, 2015 12:57 pm

Ivo schreef:Is van een of andere millionair die zijn neus weggesnoven heeft met coke.

:)
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Benvato » do mei 14, 2015 3:10 am

Niet te vergeten....doordat de amfetamines voor het merendeel oplossen in het neusslijm gaat ge dus ook telkens het neusslijmvlies irriteren. Jaren van onophoudelijk nasaal gebruik kan schade aanbrengen waardoor er geen slijm meer wordt geproduceerd. Snotteren en een verstopte neus hebben zal in alle geval zo goed als niet meer voorvallen. :snort:
Een lijn snuiven zal vanaf dan al hoestend en kuchend gebeuren omdat ge het poeder tot in uw keel voelt vliegen. :D

Alsook zult ge in de loop der jaren uw reukzin verslechteren of totzelfs helemaal verliezen.
Benvato
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: do mei 14, 2015 1:45 am

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Perry » ma mei 18, 2015 7:42 am

Amfetamine sulfaat ontbindt zich in vochtig milieu (het slijm in de neus) in Amfetamine en Sulfaat. Hierdoor is het in staat de barrière van de neuswand te doorlopen en de bloedbaan te betreden. Het lost wel op in 't slijmvlies, maar doordat de osmotische waarde in het slijmvlies vrijwel altijd boven dat van het bloed ligt zal het hier niet ophopen. Het vlies is eerder geneigd geïrriteerd te raken door overgebleven zwavelzuur uit 't productieproces.

Daarnaast zorgt de verhoogde bloeddruk samen met de vernauwde vatten ervoor dat de neus gemakkelijker schade oploopt.

Tot slot zie ik jou een situatie schetsen en een resultaat, maar niet hoe ze verbonden zijn. Waarom lijdt schade aan het neusslijmvlies tot een verminderde, dan wel verdwenen functie van slijmproductie? (Het kan waar zijn hoor, maar ik zie het verband niet.)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Poseidon » ma mei 25, 2015 7:07 am

Kijk en huiver. Alle oneffenheden op dit hard plastike doosje zijn het gevolg van amfitamine-corrosie binnen een tijdsbestek van 10 uur.
Bijlagen
2015-05-25 06.59.52.jpg
2015-05-25 06.59.52.jpg (206.49 KiB) 11754 keer bekeken
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Fool » ma mei 25, 2015 6:31 pm

Poseidon schreef:Kijk en huiver. Alle oneffenheden op dit hard plastike doosje zijn het gevolg van amfitamine-corrosie binnen een tijdsbestek van 10 uur.

Van het oplosmiddel dat je erop gelegd hebt/niet gedroogd hebt misschien? :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor snuifduif » ma mei 25, 2015 7:55 pm

Ziet er meer uit als gewoon pepresten :snort:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor julian6 » za jun 13, 2015 7:34 pm

JongGeleerd schreef:Amfetamine sulfaat ontbindt zich in vochtig milieu (het slijm in de neus) in Amfetamine en Sulfaat. Hierdoor is het in staat de barrière van de neuswand te doorlopen en de bloedbaan te betreden. Het lost wel op in 't slijmvlies, maar doordat de osmotische waarde in het slijmvlies vrijwel altijd boven dat van het bloed ligt zal het hier niet ophopen. Het vlies is eerder geneigd geïrriteerd te raken door overgebleven zwavelzuur uit 't productieproces.


Interessant, heb wat vraagjes hierover:

Zit zwavelzuur vrijwel altijd in amfetamine sulfaat, of alleen incidenteel?

Ik was mijn speed altijd dmv de aceton methode. Is het dan 'minder' schadelijk voor de neus omdat alle bijproducten eruit zijn of kan er dan nog altijd zwavelzuur in zitten?
Avatar gebruiker
julian6
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: di feb 28, 2012 1:27 am

Re: De ''weggesnoven'' neus

Berichtdoor Fool » za jun 13, 2015 8:13 pm

julian6 schreef:Zit zwavelzuur vrijwel altijd in amfetamine sulfaat, of alleen incidenteel?
Bijna altijd wel ja. :)

Ik was mijn speed altijd dmv de aceton methode. Is het dan 'minder' schadelijk voor de neus omdat alle bijproducten eruit zijn of kan er dan nog altijd zwavelzuur in zitten?

Met een acetonwash haal je inderdaad de zwavelzuur eruit. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner