No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Druks schreef:Anonymous96 schreef:Ah dus toch wel.
Maar ik heb meer dat wanneer in bovenop me neus duw ik deze plat kan duwen, ook helemaal vanaf het echte bot van je schedel zeg maar. Met mijn neus tussenschot is niet echt iets mis...
Dat klinkt nogal tegenstrijdig. Waarschijnlijk heb je geen zin om te minderen met pep?
Ivo schreef:Is van een of andere millionair die zijn neus weggesnoven heeft met coke.
Poseidon schreef:Kijk en huiver. Alle oneffenheden op dit hard plastike doosje zijn het gevolg van amfitamine-corrosie binnen een tijdsbestek van 10 uur.
JongGeleerd schreef:Amfetamine sulfaat ontbindt zich in vochtig milieu (het slijm in de neus) in Amfetamine en Sulfaat. Hierdoor is het in staat de barrière van de neuswand te doorlopen en de bloedbaan te betreden. Het lost wel op in 't slijmvlies, maar doordat de osmotische waarde in het slijmvlies vrijwel altijd boven dat van het bloed ligt zal het hier niet ophopen. Het vlies is eerder geneigd geïrriteerd te raken door overgebleven zwavelzuur uit 't productieproces.
Bijna altijd wel ja.julian6 schreef:Zit zwavelzuur vrijwel altijd in amfetamine sulfaat, of alleen incidenteel?
Ik was mijn speed altijd dmv de aceton methode. Is het dan 'minder' schadelijk voor de neus omdat alle bijproducten eruit zijn of kan er dan nog altijd zwavelzuur in zitten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten