Russ schreef:Ik had het niet gewoon over pep, maar over dex, ben aan het rondsnuffelen op het internet en ga het vinden ook, ik woon in België dus testen ligt nogal moeilijk. Vroeg het me eigenlijk gewoon af om te weten welke pillen ik best koop van, 5, 10, 20, 30... mg om te doseren, heb nog niet echt goed adresje gevonden maar dat zou wel mogelijk moeten zijn
Dopey schreef:Neem eerst eens 4-5 pillen van 5mg p/stuk en kijk dan eens hoe het gaat. Ik vind het fijner om relaxed op een dex flow te gaan, dan knetterstrak te staan. Bijnemen kan altijd nog.
ps; pillen van >5 mg heb ik nog nooit gezien/gehoord. 10mg zou misschien nog wel kunnen maar meer lijkt me sterk. In ieder geval niet farmaceutisch.
Intoxication schreef:Dopey schreef:Neem eerst eens 4-5 pillen van 5mg p/stuk en kijk dan eens hoe het gaat. Ik vind het fijner om relaxed op een dex flow te gaan, dan knetterstrak te staan. Bijnemen kan altijd nog.
ps; pillen van >5 mg heb ik nog nooit gezien/gehoord. 10mg zou misschien nog wel kunnen maar meer lijkt me sterk. In ieder geval niet farmaceutisch.
voor onze naiveling;
hij zoekt een dealert
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten