Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Druks schreef:Ik heb hetzelfde lichaam en voel me prima. Lijkt me geen ondergewicht nee
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Druks schreef:"Artsen zeggen toch allemaal wat anders" waar slaat dit op? Nare ervaringen ofzo? Het lijkt me juist een prima vraag voor je huisarts.
Duizeligheid kan ook aan je bloeddruk liggen trouwens.
618157 schreef:hey, lang gelee, ik vind het persoonlijk ook wel wat aan de magere kant, zal is kijken of ik iets kan vinden voor aan te komen.
Leuk iets van je te horen weer, maar klote dat je je zo voelt kwa gewicht en snel sterretjes ziet.
Heb niet echt tips, maar als het echt niet zelf lukt zal ik als ik jouwde problemen is bij een professional voorleggen.
Druks schreef:Ik heb hetzelfde lichaam en voel me prima. Lijkt me geen ondergewicht nee
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Het kan alsnog aan je bloeddruk liggen, al is deze is rust perfect. Als je bijvoorbeeld snel opstaat, dan wil je bloeddruk ook wel eens dalen.
Google eens op Orthostatische hypotensie.
Accountz0r schreef:Druks schreef:Ik heb hetzelfde lichaam en voel me prima. Lijkt me geen ondergewicht nee
Zo'n bmi zegt niet alles. Iemand met een iets bredere bouw kan al snel graatmager zijn zeg maar.
Creatine helpt je niet aan te komen. Het zorgt er alleen voor dat je meer vocht (water) vasthoudt zolang je het gebruikt maar als je er mee stopt is het ook meteen over met de pret.
Ik zou niet zomaar veel gaan eten, en zeker geen chocola en boterhammen zo. Dan loop je het risico dat je even mager blijft maar dan met zo'n buikje.
Als je goed aan wilt komen moet je inderdaad veel eten van de goede dingen. Noten, kip, eieren en zo. Denk dat je ook niet ontkomt aan sporten. Petro kan je denk ik wel goed helpen met een schema. Niet zomaar meer eten in ieder geval.
Jcutter schreef:Als je wilt aankomen ga dan op een dieet van slagroom en chocolademelk.
HieronymusIV schreef:Accountz0r schreef:Druks schreef:Ik heb hetzelfde lichaam en voel me prima. Lijkt me geen ondergewicht nee
Zo'n bmi zegt niet alles. Iemand met een iets bredere bouw kan al snel graatmager zijn zeg maar.
Creatine helpt je niet aan te komen. Het zorgt er alleen voor dat je meer vocht (water) vasthoudt zolang je het gebruikt maar als je er mee stopt is het ook meteen over met de pret.
Ik zou niet zomaar veel gaan eten, en zeker geen chocola en boterhammen zo. Dan loop je het risico dat je even mager blijft maar dan met zo'n buikje.
Als je goed aan wilt komen moet je inderdaad veel eten van de goede dingen. Noten, kip, eieren en zo. Denk dat je ook niet ontkomt aan sporten. Petro kan je denk ik wel goed helpen met een schema. Niet zomaar meer eten in ieder geval.
Goed, bedankt. Over die lichaamsbouw. Ik heb brede schouders en mensen vragen regelmatig of ik vaak sport wat totaal niet het geval is dus daar schiet je zeker raak. Met een wat bredere kaak/hoofd krijg je sneller een ingevallen crack bek.
Creatine: dit weer iets waarvan de ene zegt je komt aan de ander weer van niet etc. Creatine zou volgens internet, de medewerker van de Etos en de dokters assistente niet alleen voor sporters zijn maar ook als je extra aan wilt komen. Maar ik zit een beetje met mijn handen in het haar snap je.
Mijn behandelaar had het over proteïne shakes, ja allemaal leuk maar dan worden het wel dure kilo's.
Dus stoppen met dex nu alles zo goed gaat en ik goed ben ingesteld, en makkelijker op gewicht komen?
Of dit fijne leven zonder chaos, paniek, drugs, emotionele schommelingen, dagen op bed liggen maar veel moeite moeten doen om me gezond te voelen en een muizen gezicht?
Ik heb modafinil geprobeerd, ritalin lang en kort werkend, nog iets en toen dex. Enige wat bijna geen nadelen heeft voor mij, bij geen..Dex
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus schreef:Hi!
Fijn om te horen dat het goed met je gaat!!
Vetpercentage is zeker ook een belangrijke factor, naast het feit dat je momenteel geen ondergewicht hebt.
Weet je hoe hoog je vetpercentage momenteel is?
Wil je per sé stijgen in je BMI, dan zou je intensieve krachttraining kunnen overwegen icm met voedsel en supplementen die de spiergroei stimuleren.
Zou me verder niet al te veel zorgen maken, is nuchter bekeken niet nodig
Albert Einstein schreef:
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Aankomen door fout eten word je niet mooier of gezonder van.
Krachttraining gaan doen, spieren opbouwen, spieren wegen zwaarder dan vet, en goede eiwitten en vetten eten die zorgen dat je spieren gaan groeien.
Albert Einstein schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten