Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Dexamfetamine placebo!?

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Dexamfetamine placebo!?

Berichtdoor Goldkiwi » di jun 23, 2015 3:02 pm

Hoi allemaal :)

Ik krijg dexamfetamine voorgeschreven in verband met ADD.
Ik gebruik het niet dagelijks omdat dat op lange termijn erg schadelijk is... en om een aantal andere redenen. Ik gebruik het vooral rond mijn tentamenperiode, omdat ik dan mijn concentratie het meest nodig heb!

Nu zit ik met een (vreemd) dilemma. Mijn huisarts wou me mijn dex niet meer geven, tenzij ik langs kwam voor een gesprek. Ik heb de assistent zo ver gekregen om me toch wat voor te schrijven, omdat ik geen tijd had om langs te komen bij de huisarts, en wel m'n dex 'nodig' had om te leren. Deze heb ik opgehaald, maar het werkt gewoon niet. Gister zelfs meer dan een dubbele dosis genomen, maar niks... Viel bijna in slaap, ik had trek, en geen zin om te roken. Allemaal tekenen dat ik geen dex op heb.

Mijn vriend reageert erg sterk op dexamfetamine. Ik heb hem eentje gegeven, hij merkt ook niks. Dus ik ben er bijna zeker van dat mijn huisarts mij een placebo heeft gegeven, wat kan het anders zijn?

Assistente van de huisarts gesproken... Die beweerde dat mijn huisarts mij absoluut geen placebo mag geven zonder mijn toestemming. Maar dat is toch belachelijk, want wat is het nut dan nog van een placebo?

Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Is er een plek waar ik het kan laten testen, en zijn er dingen die ik kan ondernemen hier tegen? Ik betaal er namelijk wel iedere maand voor...

Groetjesss
Goldkiwi
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di jun 23, 2015 2:52 pm

Re: Dexamfetamine placebo!?

Berichtdoor Zelfkweek » di jun 23, 2015 3:08 pm

hoeveel mg zitten er in die pillen?
Wat dan?
Avatar gebruiker
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di mei 05, 2015 1:31 pm

Re: Dexamfetamine placebo!?

Berichtdoor KetaMan » di jun 23, 2015 3:26 pm

Kan me niet voorstellen dat een assistent zomaar placebo's gaat voorschrijven.
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
Avatar gebruiker
KetaMan
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 442
Geregistreerd: za feb 07, 2015 5:41 pm
Woonplaats: noord korea

Re: Dexamfetamine placebo!?

Berichtdoor Knabbel » di jun 23, 2015 7:06 pm

Hahah dacht ook altijd met dex dat de doc me placebo's gaf.. misschien niet de juiste pillen voor je? :conf:
''hou je bek ik moet ook herstellen van je kanker knabbelkut stinkhoer'' ~ Frissa

Avatar gebruiker
Knabbel
Aspergeplukker
Donateur
Offline
 
Posts: 582
Geregistreerd: vr feb 28, 2014 4:28 pm

Re: Dexamfetamine placebo!?

Berichtdoor Fool » di jun 23, 2015 7:08 pm

http://www.kwakzalverij.nl/1149/Mag_een ... ebo_geven_

Heb je niet gewoon een minder sterke variant voorgeschreven gekregen?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Dexamfetamine placebo!?

Berichtdoor Maus » di jun 23, 2015 7:56 pm

Goldkiwi schreef:Hoi allemaal :)

Ik krijg dexamfetamine voorgeschreven in verband met ADD.
Ik gebruik het niet dagelijks omdat dat op lange termijn erg schadelijk is... en om een aantal andere redenen. Ik gebruik het vooral rond mijn tentamenperiode, omdat ik dan mijn concentratie het meest nodig heb!

Nu zit ik met een (vreemd) dilemma. Mijn huisarts wou me mijn dex niet meer geven, tenzij ik langs kwam voor een gesprek. Ik heb de assistent zo ver gekregen om me toch wat voor te schrijven, omdat ik geen tijd had om langs te komen bij de huisarts, en wel m'n dex 'nodig' had om te leren. Deze heb ik opgehaald, maar het werkt gewoon niet. Gister zelfs meer dan een dubbele dosis genomen, maar niks... Viel bijna in slaap, ik had trek, en geen zin om te roken. Allemaal tekenen dat ik geen dex op heb.

Mijn vriend reageert erg sterk op dexamfetamine. Ik heb hem eentje gegeven, hij merkt ook niks. Dus ik ben er bijna zeker van dat mijn huisarts mij een placebo heeft gegeven, wat kan het anders zijn?

Assistente van de huisarts gesproken... Die beweerde dat mijn huisarts mij absoluut geen placebo mag geven zonder mijn toestemming. Maar dat is toch belachelijk, want wat is het nut dan nog van een placebo?

Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Is er een plek waar ik het kan laten testen, en zijn er dingen die ik kan ondernemen hier tegen? Ik betaal er namelijk wel iedere maand voor...

Groetjesss

Wil je zekerheid, dan laten testen in het lab.

Succes!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner