naturelover schreef:04.30 uur: bommetje van 40-60 mg
Snater schreef:@JongGeleerd Het is wel mogelijk om zondag avond te kunnen slapen toch? want dat is wel de bedoeling haha
Snater schreef:ik heb het 1 keer eerder gebruikt, maar dat was via de neus.
JongGeleerd schreef:Snater schreef:ik heb het 1 keer eerder gebruikt, maar dat was via de neus.
Nee, hij gebruikt niet vaker.
Snater schreef:hij heeft het zelf nog versneden, omdat het zo sterk was.
JongGeleerd schreef:Snater schreef:hij heeft het zelf nog versneden, omdat het zo sterk was.
Heerlijk, dealerlogica!
westergas schreef:Re-dosen met pep..tja je moet er van houden. Zelf krijg ik er totaal geen rush van als bij de eerste bom. Mijn €0.02...snuif een bescheiden hoeveelheid voor het feest (30mg 73%) zodat je lekker UP bent en een paar uurtjes vooruit kan. Zonder hard te gaan.
Neem rond een uurtje of 0100 of 0200 één grote bom (wat is groot? dat is voor iedereen weer anders. Zelf ga ik uit van +/-80-100mg 73%) en je krijgt een vette rush zonder dat je te veel pep neemt. te veel pep is alleen maar kut, je voelt je niet eens echt beter maar word alleen maar vet maf.
Respect de PEP! Het is subtiel spul maar enorm sterk!
Anonymous96 schreef:verder mogen er vgm geen prijzen op dit forum, ookal is dat een bullshit bedrag
Anonymous96 schreef:verder mogen er vgm geen prijzen op dit forum, ookal is dat een bullshit bedrag
Anonymous96 schreef:wanneer je het beginbericht had gelezen zou je weten dan de beste man in het bezit is van 60%, en niet van 73%......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten