Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Dosering speed oraal gebruik

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Dosering speed oraal gebruik

Berichtdoor Zinnentuimel » ma mei 13, 2019 11:21 am

Hoi hoi,

Ik heb met de zoekfunctie al een boel handige topics gevonden over de dosering van speed, maar wilde toch nog even wat advies inwinnen, vandaar dit topic.

Vier jaar geleden maakte ik voor het eerst kennis met speed. De speed die ik toen had was echter niet heel puur, maar achteraf bleek dat juist fijn te zijn, want enige tijd later kreeg ik pure speed (getest op 73%) en daar ging ik meestal veel te hard van, inclusief de nodige paranoia. Niet zo leuk. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, waaronder mijn pep versnijden met inositol zodat het wat minder puur was :roll: maar op de een of andere manier lukt het me niet meer om het lekker te doseren als ik het snuif. Ik voel op de een of andere manier ook niet meer aan of ik teveel of te weinig op heb, en ben bang om teveel te snuiven want die paranoia-gevoelens zijn zwaar kut.

Eerste vraag: kan het zo zijn dat als je teveel pep hebt gehad, je coördinatie en evenwicht verstoord raken? Of is dit juist eerder een gevolg van dat de pep uitwerkt? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Kan er vrij weinig over vinden op internet.

Nu wil ik eigenlijk eens proberen speed te gaan bommen, maar ik heb wat advies nodig over de dosering en de tijden van inname.

De speed die ik heb is 68% (getest).
Ik ben een vrouw, 165cm, 65kg, geen tolerantie (gebruik hooguit 3x per jaar speed en verder ook weinig uppers/stimulaten)

Feestje duurt van 11:00 - 23:00 uur, maar is wel een tweede festivaldag.
Op dag 1 ga ik denk ik aan de 3-MMC of 6-APB.

Voor de speed zat ik zelf te denken aan:
11:00 nasaal 20mg
14:00 oraal 50mg
En dan heb ik hopelijk genoeg voor de rest van de dag.

Wat denken jullie? Is dit te weinig (of juist teveel)?
En houd ik het zo tot ongeveer het einde vol?

Of is het beter om 2x oraal in te nemen?
Bijvoorbeeld:
11:00 oraal 40mg
15:00 oraal 20mg

Ofzoiets?

Thanks voor de antwoorden alvast!
Avatar gebruiker
Zinnentuimel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di dec 01, 2015 7:19 pm

Re: Dosering speed oraal gebruik

Berichtdoor Kikkerr » ma mei 13, 2019 8:35 pm

Goede vragen, ik kan je helaas niet verder helpen, welicht dat een ander forum lid hier even na wil kijken!
Super dat je test en vragen stelt!
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Dosering speed oraal gebruik

Berichtdoor Jmths » di mei 14, 2019 3:52 pm

Zinnentuimel schreef:want enige tijd later kreeg ik pure speed (getest op 73%) en daar ging ik meestal veel te hard van, inclusief de nodige paranoia. Niet zo leuk.

Ik heb hier een paar batches amfetamine (sulfaat) liggen waarvan 2 batches op 73% getest zijn, bijna maximale zuiverheid dus. De ene batch heeft echter een gele tint, plakt wat en ruikt toch wat minder prettig, waar de andere batch vel wit is, niet plakt en toch iets prettiger ruikt.

Zinnentuimel schreef:Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, waaronder mijn pep versnijden met inositol zodat het wat minder puur was :roll: maar op de een of andere manier lukt het me niet meer om het lekker te doseren als ik het snuif. Ik voel op de een of andere manier ook niet meer aan of ik teveel of te weinig op heb, en ben bang om teveel te snuiven want die paranoia-gevoelens zijn zwaar kut.

De weegschaal blijft in dit geval je beste vriend, het helpt in ieder geval referentiekader opbouwen. De paranoia overwegend zodra de effecten weer op zijn retour zijn gok ik?

Zinnentuimel schreef:Eerste vraag: kan het zo zijn dat als je teveel pep hebt gehad, je coördinatie en evenwicht verstoord raken? Of is dit juist eerder een gevolg van dat de pep uitwerkt? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Mijn ervaring hiermee is dat dit eerder het geval is wanneer de amfetamine uitwerkt. Het is ook tijdens de opkomst van effecten mogelijk maar dan heb je hoogstwaarschijnlijk flink overgedoseerd.

Zinnentuimel schreef:Nu wil ik eigenlijk eens proberen speed te gaan bommen, maar ik heb wat advies nodig over de dosering en de tijden van inname.

Afhankelijk van je dosering en persoonlijk metabolisme verschilt de werkingstijd van de amfetamine. Aangezien je een klein meisje (zonder tolerantie) bent gok ik dat je wat minder drugs nodig hebt dan de gemiddelde persoon voor dezelfde effecten.

Zinnentuimel schreef:Feestje duurt van 11:00 - 23:00 uur, maar is wel een tweede festivaldag.
Op dag 1 ga ik denk ik aan de 3-MMC of 6-APB.

Voor de speed zat ik zelf te denken aan:
11:00 nasaal 20mg
14:00 oraal 50mg
En dan heb ik hopelijk genoeg voor de rest van de dag.

Wat denken jullie? Is dit te weinig (of juist teveel)?
En houd ik het zo tot ongeveer het einde vol?

Klinkt als een aardig plan, voor zover dat mogelijk is natuurlijk. Ik gok dat die 50mg Amfetamine om 14:00 zo'n 8 uur aanhoud. Maar ik gok dat je nog wilt slapen achteraf dus ik zou ook niet meer doen dan dat. Zoals ik al zei, klinkt als een aardig doseringsschema gok ik.

Zinnentuimel schreef:Of is het beter om 2x oraal in te nemen?
Bijvoorbeeld:
11:00 oraal 40mg
15:00 oraal 20mg

Oraal komt iets langzamer op en sleept iets langer na. Amfetamine sulfaat wil soms echter wel een beetje in mn neus blijven hangen, ik spoel meestal even na met wat water.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Dosering speed oraal gebruik

Berichtdoor Zinnentuimel » ma mei 20, 2019 3:35 pm

Bedankt voor je uitgebreide reactie, hier kan ik zeker wat mee!

Soms wil ik wel eens last hebben van verstoorde coördinatie/evenwicht, maar wist zelf nooit zo goed of het nou door vermoeidheid/uitwerken kwam of door teveel nemen. Laatste keren dat ik pep nam had ik niet het gevoel strak te staan, dus kan me dan niet voorstellen dat ik toen teveel had.

Paranoia inderdaad ook vooral als het uitwerkt. Wellicht ook getriggerd door vermoeidheid.

Als ik eraan denk kom ik nog wel even terug op wat ik uiteindelijk heb gedaan en hoe het is bevallen.
Avatar gebruiker
Zinnentuimel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di dec 01, 2015 7:19 pm

Re: Dosering speed oraal gebruik

Berichtdoor Jmths » ma mei 20, 2019 4:05 pm

Zinnentuimel schreef:Bedankt voor je uitgebreide reactie, hier kan ik zeker wat mee!

Heuj!
Zinnentuimel schreef:Soms wil ik wel eens last hebben van verstoorde coördinatie/evenwicht, maar wist zelf nooit zo goed of het nou door vermoeidheid/uitwerken kwam of door teveel nemen. Laatste keren dat ik pep nam had ik niet het gevoel strak te staan, dus kan me dan niet voorstellen dat ik toen teveel had.

Paranoia inderdaad ook vooral als het uitwerkt. Wellicht ook getriggerd door vermoeidheid.

Voor de meeste mensen gaat op dat downers het evenwicht verstrooien en amfetamine niet echt. Ik heb persoonlijk over de jaren nog nooit echt last gehad van paranoia na stimulant gebruik dus ik kan enkel gissen. :')
Zinnentuimel schreef:Als ik eraan denk kom ik nog wel even terug op wat ik uiteindelijk heb gedaan en hoe het is bevallen.

Ben benieuwd, have fun. :snort:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Dosering speed oraal gebruik

Berichtdoor PiraatPanda » ma mei 20, 2019 10:59 pm

Als je nog nooit een bommetje geprobeerd hebt, dan kun je misschien beter eerst een kleine dosis oraal proberen op een avond vóórdat dat feest is. (Maar wel de dag erna vrij bent. Of heb je die tijd niet meer?) Dan kun je ff kijken hoe t voelt.

Ik weeg dosissen eigenlijk nooit, maar bij bommetje doe ik nooit zoveel erin. Hoeveelheid van 2 lijntjes ofzo. Tijdens een feestje misschien iets meer.

Bommetjes zijn wel handig. Je kan er van te voren een paar kleine maken, en in een verfrommeld zakdoekje tussen wat pluisjes valt het nooit op.

Mijn coördinatie wordt niet slechter van pep. Ja misschien als t uitwerkt, slecht gegeten heb of ik t ergens mee combineer. Maar het effect is bij iedereen weer net wat anders, dus zou best kunnen dat t bij jou wel die bijwerking geeft. Valt vast niet op, op de dansvloer ;)

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Dosering speed oraal gebruik

Berichtdoor Zinnentuimel » di mei 21, 2019 11:33 am

Haha, heb juist altijd het idee dat ik daardoor omval of compleet uit de maat ben :lol: Wel goed om te lezen dat jullie het idee hebben dat het komt doordat het uitwerkt. Ik hoor dat ook van vrienden, dus wel fijn om dat nog eens bevestigd te zien.

Een bommetje een keer proberen voor het feest is eigenlijk best een goed idee. Ik gebruik nooit pep thuis, zelfbescherming wellicht, maar dan weet ik wel hoe het (be)valt.

Thanks voor jullie reacties in elk geval!
Avatar gebruiker
Zinnentuimel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di dec 01, 2015 7:19 pm

Re: Dosering speed oraal gebruik

Berichtdoor PiraatPanda » di mei 21, 2019 6:47 pm

Over de dosering: Ik heb t ff nagewogen. (al is mijn weegschaal niet zo gebalanceerd meer) Uit 20mg haal ik minder dan een lijntje? Ik ben ongeveer zelfde lengte en gewicht als jij, wel stuk meer tolerantie. Dosering die je neemt lijkt me vrij laag. Als jij daar lekker op gaat vooral bij houden, vooral aangezien je niet vaak gebruikt :rock2: klinkt iig niet of je gevaarlijk bezig bent.

Je kunt later altijd nog wat bijpakken

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron