Hoi hoi,
Ik heb met de zoekfunctie al een boel handige topics gevonden over de dosering van speed, maar wilde toch nog even wat advies inwinnen, vandaar dit topic.
Vier jaar geleden maakte ik voor het eerst kennis met speed. De speed die ik toen had was echter niet heel puur, maar achteraf bleek dat juist fijn te zijn, want enige tijd later kreeg ik pure speed (getest op 73%) en daar ging ik meestal veel te hard van, inclusief de nodige paranoia. Niet zo leuk. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, waaronder mijn pep versnijden met inositol zodat het wat minder puur was maar op de een of andere manier lukt het me niet meer om het lekker te doseren als ik het snuif. Ik voel op de een of andere manier ook niet meer aan of ik teveel of te weinig op heb, en ben bang om teveel te snuiven want die paranoia-gevoelens zijn zwaar kut.
Eerste vraag: kan het zo zijn dat als je teveel pep hebt gehad, je coördinatie en evenwicht verstoord raken? Of is dit juist eerder een gevolg van dat de pep uitwerkt? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Kan er vrij weinig over vinden op internet.
Nu wil ik eigenlijk eens proberen speed te gaan bommen, maar ik heb wat advies nodig over de dosering en de tijden van inname.
De speed die ik heb is 68% (getest).
Ik ben een vrouw, 165cm, 65kg, geen tolerantie (gebruik hooguit 3x per jaar speed en verder ook weinig uppers/stimulaten)
Feestje duurt van 11:00 - 23:00 uur, maar is wel een tweede festivaldag.
Op dag 1 ga ik denk ik aan de 3-MMC of 6-APB.
Voor de speed zat ik zelf te denken aan:
11:00 nasaal 20mg
14:00 oraal 50mg
En dan heb ik hopelijk genoeg voor de rest van de dag.
Wat denken jullie? Is dit te weinig (of juist teveel)?
En houd ik het zo tot ongeveer het einde vol?
Of is het beter om 2x oraal in te nemen?
Bijvoorbeeld:
11:00 oraal 40mg
15:00 oraal 20mg
Ofzoiets?
Thanks voor de antwoorden alvast!