618157 schreef:lekker melk in een zakje sneue dealers die dat doen.
Gelukkig weet ik van de acceton was, klare cafiene is niet te doen man, hoe halen ze het in hun kop ook een product als pep te versnijden.
Ik betaal liever 10 eu of meer voor een zuiver product en met mij velen, maaaar neee lekker versnijden stelletje pauper dealers.
verneukeratief schreef:618157 schreef:lekker melk in een zakje sneue dealers die dat doen.
Gelukkig weet ik van de acceton was, klare cafiene is niet te doen man, hoe halen ze het in hun kop ook een product als pep te versnijden.
Ik betaal liever 10 eu of meer voor een zuiver product en met mij velen, maaaar neee lekker versnijden stelletje pauper dealers.
Volgens mijn laatst beschikbare info zou jij al lang gestopt moeten zijn met die rommel
verneukeratief schreef:Waarom praat je dan niet in de verleden tijd?
Tony Montana schreef:Maar het punt dus, de pep voelt echt lekker na een klein lijntje (ik ben het dan ook niet gewend...), maar, dus: is mijn neus naar de kloten of hebben jullie (anyone) ook last van droog spul naar je longen toe?
ps: de aceton moet drogen en verdampen natuurlijk.
Maar gewoon een stuk minder hard snuiven, en vooraf je neus bevochtigen helpt ook.
618157 schreef:verneukeratief schreef:Waarom praat je dan niet in de verleden tijd?
omdat ik het in de toekomst nog wel eens vaker ga gebruiken, ik heb het niet helemaal afgezworen oid.
Ik wil het leuk houden voor mij zelf en niet meer als 4 a 7 keer max per jaar doen, snap joe?
verneukeratief schreef:618157 schreef:verneukeratief schreef:Waarom praat je dan niet in de verleden tijd?
omdat ik het in de toekomst nog wel eens vaker ga gebruiken, ik heb het niet helemaal afgezworen oid.
Ik wil het leuk houden voor mij zelf en niet meer als 4 a 7 keer max per jaar doen, snap joe?
Heb sowieso helemaal geen zicht op joe gebruik. Als puntje bij paaltje komt ben joe altijd net gestopt met het desbetreffende middel
snuifduif schreef:Van die aan lager wal geraakte cokejunkies en hun grote verhalen altijd
Tony Montana schreef:Idioot, ik ben alles behalve aan lager wal geraakt - integendeel; I make money hand over fist, twee jobs en allebei mijn passies!
Tony Montana schreef:2 premissen
Tony Montana schreef:QED
PiraatPanda schreef:Tony Montana schreef:2 premissen
p: Tony Montana is een onzeker mannetje met een opgeblazen ego
q: Tony Montana is komischTony Montana schreef:QED
Je hebt zojuist bewezen dat de premissen ( p ∧ q ) JUIST zijn. Quite Easily Done![]()
Druks schreef:Lol eerstejaars logica![]()
Perry schreef:lol @Tony Montana - Gefrustreerd drift kikkertje, overcompensatie voor je zelfhaat ofzo? of je onzekerheid? Mede door je coke misbruik?
Hoe is je liefdesleven? Hoe lang houdt de gemiddelde mens het met je uit, voordat je ze weg weet te duwen? Eenzaam leventje, of niet?
snuifduif schreef:Maar gewoon een stuk minder hard snuiven, en vooraf je neus bevochtigen helpt ook.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast