Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugs @ Defqon

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Drugs @ Defqon

Berichtdoor spacefeetje » di apr 28, 2015 2:52 pm

:kleuter:
Laatst bijgewerkt door spacefeetje op do mei 07, 2015 4:47 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
spacefeetje
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: di apr 28, 2015 2:45 pm

Re: Drugs @ Defqon

Berichtdoor Fool » di apr 28, 2015 3:14 pm

Ik zou maar één dagje uitkiezen(of beiden pep, maar dan ook niet rijden :P) en de ander lekker met een paar biertje te doen, nummer één ben je maandagochtend sowieso nog onder invloed, nummer twee de combinatie MDMA+Amfetamine is nogal slecht voor je hersenen. Ik weet niet in hoeverre dit verhaal nog opgaat als de één grotendeels alweer uitgewerkt is, maar misschien kan iemand anders je daar meer over vertellen. ;)

Oja, hoe puur is je amfetamine trouwens, aangezien 600-800mg wel echt belachelijk hoge doseringen zijn? (Of ik ben een pussy :s)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Drugs @ Defqon

Berichtdoor djeemen » di apr 28, 2015 3:21 pm

Zaterdag mdma en zondag pep. En niet rijden tenzij je niks gebruikt. Wat Fool zegt klopt, eerst speed en daarna mdma verhoogt de schadelijkheid enorm. De exacte tijd tussen eventueel gebruik zou ik niet onderbouwd kunnen noemen, maar ik neem aan dat zeker zolang je effect van de speed voelt (al is het maar wakker blijven, niks lichamelijks meer) de extra schadelijkheid een issue is.

Daarnaast denk ik als je jouw plan aan houdt dat je ook best 2 leuke dagen gaat hebben, alleen de week erna gaat enorm kut zijn.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Drugs @ Defqon

Berichtdoor spacefeetje » di apr 28, 2015 3:26 pm

Thx voor de reacties! Ik wacht nog even af voor mensen die het geprobeerd hebben..
En ja, ik weet dat ik me kut ga voelen! Ik maak dan ook een uitzondering 1x per jaar om nog eens een pilletje te doen en voor de rest gebruik ik normaal alleen nog maar speed. (Dus die schadelijkheid kan wel zo zijn, maar goed.. de rest van het jaar ben ik redelijk 'braaf'. Desalniettemin heb ik tot nu toe het meeste last gehad van mijn alcoholgedrag toen ik 16-19 was. Dat heeft me nog het meeste 'opgeleverd'. Geen alcoholist hoor, maar ja één weekendje lekker gek doen.. Who cares) Oh en ik heb tot nu toe altijd een bommetje met ongeveer 0,6 -0,7 . Werkt altijd prima, eigenlijk niet heel erg strak maar vooral gewoon lekker energiek en inderdaad niks lichamelijks) Speed is niet getest maar wel van een vriend, maar het zal dus niet hele zuivere zijn aangezien dosering redelijk hoog is hahah
spacefeetje
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: di apr 28, 2015 2:45 pm

Re: Drugs @ Defqon

Berichtdoor djeemen » di apr 28, 2015 3:28 pm

spacefeetje schreef:Dus die schadelijkheid kan wel zo zijn, maar goed.. de rest van het jaar ben ik redelijk 'braaf'.


Goede voor dit topic: verslaving/drugsgebruik-goedpraten-smoesjes-t219.html
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Drugs @ Defqon

Berichtdoor Partypipo » di apr 28, 2015 4:36 pm

Mijn dosering pep is op een feestje 0,06 of 0,08 gram ofzo
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Drugs @ Defqon

Berichtdoor spacefeetje » wo apr 29, 2015 11:29 am

Haha, ik draai gewoon een 40-urige werkweek met studie erbij.. Dus ik weet zelf wel of ik verslaafd ben haha, maar ik ga maar eens goed nadenken wat slim is.
^^
spacefeetje
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: di apr 28, 2015 2:45 pm

Re: Drugs @ Defqon

Berichtdoor Ivo » wo apr 29, 2015 2:43 pm

spacefeetje schreef:Haha, ik draai gewoon een 40-urige werkweek met studie erbij.. Dus ik weet zelf wel of ik verslaafd ben haha, maar ik ga maar eens goed nadenken wat slim is.
^^

Die dingen staan echt totaal los van elkaar. Je kan perfect verslaafd zijn en ondertussen nog goed genoeg functioneren om een diploma te halen en een job uit te voeren...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Drugs @ Defqon

Berichtdoor Perry » wo apr 29, 2015 2:47 pm

Studie + 40 uur werk duidt eerder op 'n speed verslaving :snort:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron