CrazyGuy schreef:goh
kan jij je voorstellen dat je vroeger gewoon cocaine op recept kon krijgen bij de apotheek
ik vraag me nog dagelijks af of de mensen vroeger aardiger waren dan tegenwoordig
al met al een leuk stukje. ik kan me er zeker in interesseren en het zou leuk zijn als je vaker zulk soort dingen post.
vriendelijke groet
crazyguy
CrazyGuy schreef:we leven nu in de jaren 20.
maar stel je eens voor dat er een non schadelijke stof word uitgevonden die hetzelfde gevoel geeft als coke.
alvast een nobel prijs voor de wetenschapper die dit stofje weet te maken.
alhoewel de dagelijkse psychedelica natuurlijk wel redelijk in de buurt komen. zeker met hun therapeutische effecten voor sommigen.
toch blijft coke (70% of meer) een heerlijk middeltje om eens in de zoveel tijd te gebruiken.
gewoon met een flinke lading alcohol op zo scherp als maar kan.
leuk tijdverdrijf.. bijna een hobby
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
CrazyGuy schreef:we leven nu in de jaren 20.
maar stel je eens voor dat er een non schadelijke stof word uitgevonden die hetzelfde gevoel geeft als coke.
Adolf_Seeligmüller schreef:
Als tegenprestatie een krantenbericht uit 1897 waaruit blijkt hoe normaal cocaine was, het is namelijk de naam van een race-paard:
Tweede plaats voor cocaine
Dagelijkse psychedelica?
Die ongeveer hetzelfde doet als sos?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
CrazyGuy schreef:leven is redelijk lang hoor
Prototype schreef:Pept uw eigen!
Ook 100 jaar geleden!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten