Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer pep op NYE

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Eerste keer pep op NYE

Berichtdoor DonBaron » wo dec 30, 2015 4:25 pm

Hey,

Zoals de titel al aangeeft ben ik van plan om de eerste keer pep de toen met nye op een techno feestje, over 2 dagen dus al. Ik heb alleen een aantal vragen m.b.t. pep. Laat ik allereerst zeggen dat ik 20 jaar ben, ik weeg zo'n 65kg en heb al een enige ervaring met drugs. (XTC, truffels, salvia, 2cb, etc)

Op mijn eerste vraag weet ik denk ik al het antwoord, maar toch voor de zekerheid: ik ben van plan om eind januari naar een feest te gaan en daar XTC te doen. Ik heb me altijd aan de 3 maanden regelen gehouden m.b.t. xtc, dus ook nu weer. Maar mijn vraag is, heeft het invloed op mijn XTC trip als ik een maand eerder dus pep doe? Als dat namelijk zo zou zijn, dan sla ik de pep liever over. (maar ik denk dat het geen invloed heeft ofwel?)

Dan de tweede vraag: Wat is het effect als ik ga smoken tijdens mijn pep trip? En wat is het effect als ik naast de pep ook nog een beetje alcohol ga drinken? Of zou ik aan pep alleen al genoeg hebben op zo'n techno feestje?

Alvast bedankt!
Don
Avatar gebruiker
DonBaron
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: vr aug 08, 2014 6:07 pm

Re: Eerste keer pep op NYE

Berichtdoor Perry » wo dec 30, 2015 4:36 pm

Bondig antwoord, typen gaat momenteel wat lastig:
-Geen invloed op XTC na maand
-Mocht je snel para worden bij smoken, dan nu al helemaal. Kan ook scherpe randjes eraf halen.
-Kan prima, maar de kater is veel erger en je merkt het niet als je teveel drinkt.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer pep op NYE

Berichtdoor Exceptional » wo dec 30, 2015 6:07 pm

DonBaron schreef:Maar mijn vraag is, heeft het invloed op mijn XTC trip als (...)

Niet of weinig.

DonBaron schreef:Dan de tweede vraag: Wat is het effect als ik ga smoken tijdens mijn pep trip? En wat is het effect als ik naast de pep ook nog een beetje alcohol ga drinken?

Je merkt er minder van. Dus met mate.

DonBaron schreef: Of zou ik aan pep alleen al genoeg hebben op zo'n techno feestje?

Dat sowieso.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Eerste keer pep op NYE

Berichtdoor Poseidon » do dec 31, 2015 2:54 am

Beetje bier er bij is wel fijn tegen een droge mond als je daar door daar de amfitamine last van krijgt. Maakt m.i de rush ook wat aangenamer/more smooth.

Tegen die tijd dat je later aan de MDMA gaat is de speed al lang uit je system so no worries.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Eerste keer pep op NYE

Berichtdoor djeemen » do dec 31, 2015 9:09 pm

Stoffen die je xtc trip of de 3-maanden regel beïnvloedden doen dat doordat ze serotonine releasen en zo voor korte tijd je serotonine uitputten en voor langere tijd neuronen mbt serotonine downreguleren (=ongevoelig maken). Speed heeft bijna geen serotonine release en derhalve geen invloed op je xtc trip of de 3-maanden regel. Ofzoiets.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Eerste keer pep op NYE

Berichtdoor fredrik » vr jan 01, 2016 9:11 am

djeemen schreef:Stoffen die je xtc trip of de 3-maanden regel beïnvloedden doen dat doordat ze serotonine releasen en zo voor korte tijd je serotonine uitputten en voor langere tijd neuronen mbt serotonine downreguleren (=ongevoelig maken). Speed heeft bijna geen serotonine release en derhalve geen invloed op je xtc trip of de 3-maanden regel. Ofzoiets.


Dat dus. 1x de 3 maanden regel overtreden zal waarschijnlijk niet meteen een ramp zijn, maar doe je dit vaker heb je de kans dat dat mdma gevoel verdwijnt en het kan lang duren voor dat terug komt, als het al terug komt. Voor 6-apb en 4-FA bijvoorbeeld moet je ook de 3 maanden regel aanhouden.

pep is love, pep is life. :snort:
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 435
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: Eerste keer pep op NYE

Berichtdoor DonBaron » vr jan 01, 2016 9:42 pm

Nondenju, wat een spul! Flink wat uur door kunnen gaan terwijl je er eigenlijk qua gevoel er helemaal niet zoveel van merkt. Alleen een beetje jammer dat ik nog steeds niet heb kunnen slapen.
Avatar gebruiker
DonBaron
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: vr aug 08, 2014 6:07 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner