derocker schreef:Ik ga met nieuwjaar mijn eerste keer speed doen. Nu zit ik een aantal vragen waarop ik al veel verschillende antwoorden gekregen heb. Het zijn er drie in totaal:
1: ik heb hier een pilletje Lormetazepam (Benzo) liggen. Sommige mensen zeggen dat ik dat best kan gebruiken wanneer ik thuiskom, andere mensen zeggen dat ik het best niet doe. In hoeverre mate gaat dit helpen om te slapen, en in hoerverre mate is het schadelijk?
2: ik heb speed die 40% zuiver is. Ik zat te denken om een klein lijntje te leggen om 10 uur 's avonds, en verder niets te doen. Nu wil ik echter wel voorkomen dat het uitwerkt tijdens het feestje (duurt tot 6 uur). Is om 10 uur dan goed, of kan ik toch best iets later doen nog?
3: ik heb redelijk wat problemen met mijn neus (moeite met ademen etc...). Kan ik dan missien toch beter een bommetje leggen? Ik lees hier wel dat eebommetjeslapen nog veel moeilijker zou maken, door het lange effect.
Ik moet de dag erna om 5 uur naar het werk... dus ik zou toch graag een heel klein beetje slapen
JongGeleerd schreef:Denk dat je, omdat t een bommetje is, je niet hoeft bij te pakken
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Dreuge schreef:ik begrijp niet wat er leuk is aan verantwoord pep gebruik.. dat spul is pas lekker als je jezelf er helemaal bij klem zuipt, en het liefst nog een paar benzos eet. zeker niet goed voor je lichaam, maar je zal in ieder geval lekker kunnen slapen.
derocker schreef:Denken jullie dat ik slechte pep heb? Of is het normaal dat ik er niet zo actief van was? Ik dacht altijd dat je er toch wel veel energie van kreeg...
AgeOfLove schreef:derocker schreef:Denken jullie dat ik slechte pep heb? Of is het normaal dat ik er niet zo actief van was? Ik dacht altijd dat je er toch wel veel energie van kreeg...
Ik gebruik heel zelden speed maar als ik het doe dan krijg ik er ook geen tonnen energie van ( wakker blijven ja... ). Ik ben wel heel alert en heb wel zin om te bewegen op muziek. Het praten heb ik ook.
Speed is heel subtiel, het is iets dat je moet leren apprecieëren denk ik.
derocker schreef:Heb van mijn gram nog een klein beetje over. Misschien net genoeg voor één avondje.
Ik zou van dit beetje nog zo veel mogelijk effect willen hebben voor op een feestje. Nu zei een vriend van mij dat als je een bommetje doet, je toch wel wat meer "waar krijgt" voor dezelfde hoeveelheid speed.
Klopt dit? Heb ik meer effect van een bommetje, dan wanneer ik dezelfde hoeveelheid snuif?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten