Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer speed > niets van gevoeld?

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Eerste keer speed > niets van gevoeld?

Berichtdoor TrippingCow » di jan 15, 2013 2:03 am

:wave:

Afgelopen weekend ben ik weer met de vrienden op stap geweest, deze zijn allemaal ervaren gebruikers. Tot nu toe had ik alleen ervaring met weed en xtc. Had een grammetje gekocht, en beste vriend had ook zijn speed bij. Voor we vertrokken hebben we alletwee een lijn van zijn speed genomen, ik een kleine aangezien het de eerste keer was, en ik toch voorzichtig wou zijn.

Toen we een uurtje later waren aangekomen heb ik nog een lijn uit mijn zakje genomen. In totaal had ik denk ik ongeveer een halve gram op, misschien iets minder. Vriend van me kreeg daarna het zakje en vond blijkbaar dat ik er vrij veel van had genomen :p Hij is zelf een ervaren speedgebruiker, en hij vond het wel goede speed zei hij. Maargoed, ik voelde dus niks. Ik had het alleen wel heel erg warm en kreeg een droge mond. Dat waren de enige tekenen waardoor ik wist dat ik het gehad had.

Bij de afterparty daarna heb ik (ook voor de eerste keer) nog een lijn coke genomen. Deze voelde ik wél, maar was ook niet wat ik ervan verwacht had. Ik werd er alleen een beetje nerveus en actief van.

Hoe kan het dat ik verder van de speed niks voelde? Toch slechte speed? Te voorzichtig geweest en te weinig genomen? Of er teveel van verwacht?

Volgend weekend ga ik terug op stap en ik wou deze keer wat meer nemen, maar ik hoor natuurlijk liever eerst jullie mening :)
DONE: Weed, xtc, speed, cocaine, GHB, Ketamine

TODO: MDMA, LSD
Avatar gebruiker
TrippingCow
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: di jan 15, 2013 1:46 am

Re: Eerste keer speed > niets van gevoeld?

Berichtdoor Einstein » di jan 15, 2013 2:05 am

Het warm hebben en een droge mond zijn de juiste bijwerkingen, maar als je een halve gram (!) wegsnuift en nog niks voelt dan heb je in ieder geval niet de beste speed. Zelfs de meest doorgewinterde ADHD'er merkt daar wel wat van :#:
Er zijn hier vast mensen die er een gram op een avond doorheen jagen, maar in principe moet je van 50 mg volledig zuivere speed al redelijk uit je dak gaan. Nu is de realiteit dat volledig zuivere speed voor velen erg lastig te verkrijgen is, maar zodra een halve gram nog geen effect oplevert klopt er iets niet.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Eerste keer speed > niets van gevoeld?

Berichtdoor TrippingCow » di jan 15, 2013 2:11 am

Ja dat had ik ook gedacht. Misschien aan die vriend vragen om wat van zijn speed voor mij te regelen, hij neemt die altijd en gaat er hard op. Daar heb ik nochtans ook een (klein) lijntje van gehad, en toch niks van gevoeld? Te weinig gehad misschien.
DONE: Weed, xtc, speed, cocaine, GHB, Ketamine

TODO: MDMA, LSD
Avatar gebruiker
TrippingCow
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: di jan 15, 2013 1:46 am

Re: Eerste keer speed > niets van gevoeld?

Berichtdoor Einstein » di jan 15, 2013 2:14 am

Het speedeffect is ook minder in your face dan de overdonderende liefde van XTC, dat kan er ook wel mee te maken hebben. Toch is een halve gram wel een erg drastische dosis :P
Heb je ADHD of ADD? Mensen met AD(H)D hebben vaak een ander effect van stimulanten als speed.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Eerste keer speed > niets van gevoeld?

Berichtdoor TrippingCow » di jan 15, 2013 2:20 am

Ja er is mij natuurlijk wel verteld dat het totaal niet te vergelijken is met xtc, dat snap ik ook wel! Maar ik had er toch iets anders van verwacht. Ik zal net iets minder gehad hebben dan een halve gram, kan het niet zo precies inschatten. Eerst 1 klein lijntje en dan 1 iets grotere, ongeveer 2 uurtjes tussen. En nee ik heb geen ADHD of ADD :)

Ik wou het zaterdag opnieuw proberen, met die andere speed dan, aangezien de kans groter is dat dat er wél goede is. Maar als ik dan nog niets voel, is het dan een heel slecht idee om toch maar xtc te nemen? Ik zie overal dat het een slechte combinatie is maar binnen ons groepje gebeurt het wel vaker zonder problemen?
DONE: Weed, xtc, speed, cocaine, GHB, Ketamine

TODO: MDMA, LSD
Avatar gebruiker
TrippingCow
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: di jan 15, 2013 1:46 am

Re: Eerste keer speed > niets van gevoeld?

Berichtdoor Einstein » di jan 15, 2013 2:38 am

Het is niet alsof je door die combinatie meteen schuimbekkend over de grond rolt, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet schadelijk is, natuurlijk.
Het effect van speed is niet alleen anders dan dat van XTC, het is ook überhaupt wat minder aanwezig, het blijft wat meer op de achtergrond. Soms is dat even wennen. Maar zoals gezegd, een halve gram is wel erg veel :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Eerste keer speed > niets van gevoeld?

Berichtdoor TrippingCow » di jan 15, 2013 2:53 am

Dan zal ik het nog een paar keer moeten proberen om eraan te wennen, denk ik :D & betere speed voorzien!
DONE: Weed, xtc, speed, cocaine, GHB, Ketamine

TODO: MDMA, LSD
Avatar gebruiker
TrippingCow
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: di jan 15, 2013 1:46 am

Re: Eerste keer speed > niets van gevoeld?

Berichtdoor Ivo » di jan 15, 2013 10:44 am

TrippingCow schreef:Maar als ik dan nog niets voel, is het dan een heel slecht idee om toch maar xtc te nemen?

Ja. Los van de extra hersenschade en zo, ga je véél minder van je pil voelen. Je gaat al bijna het dubbele moeten nemen om echt iets van je pil te voelen. Het is echt verspilling op die manier.
Je gaat er iets van voelen en waarschijnlijk een leuke avond hebben, maar je gaat er te weinig van voelen om de serotonineverspilling te kunnen verantwoorden.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Eerste keer speed > niets van gevoeld?

Berichtdoor san am » di jan 15, 2013 5:46 pm

Ben ik de enige die 2 'kleine' lijntjes van totaal een half gram vrij grote lijntjes vind?
san am
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:47 am

Re: Eerste keer speed > niets van gevoeld?

Berichtdoor snuifduif » di jan 15, 2013 10:59 pm

san am schreef:Ben ik de enige die 2 'kleine' lijntjes van totaal een half gram vrij grote lijntjes vind?

Wou dat net gaan zeggen.
Volgens mij zijn 'coke lijnen' al 50mg en over het algemeen zijn speed lijnen kleiner
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Eerste keer speed > niets van gevoeld?

Berichtdoor pillenvreter » zo jan 20, 2013 3:49 pm

het gevoel wat je van speed krijg moet je ook leren herkennen en waarderen, veel mensen vinden de eerste keer er niet veel aan als ze XTC gewend zijn.

zuivere speed geeft echt een heerlijke rush, ik raad aan om het te laten testen.
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: Eerste keer speed > niets van gevoeld?

Berichtdoor Trippie » zo jan 20, 2013 4:45 pm

snuifduif schreef:
san am schreef:Ben ik de enige die 2 'kleine' lijntjes van totaal een half gram vrij grote lijntjes vind?

Wou dat net gaan zeggen.
Volgens mij zijn 'coke lijnen' al 50mg en over het algemeen zijn speed lijnen kleiner


Bij mij zijn speedlijnen altijd groter dan cokelijnen...

Maar goed, halve gram pep en niets voelen is heel erg abnormaal. Ik ken mensen die beweren nooit een rush te voelen van speed. Maar zelfs als je er in slaagt de rush te negeren zou je bij >200mg toch moeten merken dat al je spieren en dan vooral je kaakspieren strak staan, je automatisch in een alphamannetjeshouding gaat staan en je drie dingen tegelijk aan het doen bent terwijl je tot vervelens toe je hele levensverhaal aan uitlullen bent tegen een toevallige voorbijganger. En dat alles met het gevoel zo nog dagen vrolijk door te kunnen gaan zonder slaap of eten.
Als je echt 500mg zou genomen hebben zou het zelfs al waarschijnlijk zijn dat je al overdoseringsverschijnselen kreeg zoals hartkloppingen, verwarring, onrustigheid tot zelfs paniek, krampen, steken,...
Bij mensen met ADHD zijn de symptomen anders maar ook zij zullen het zeker moeten merken.

Mijn best guess is dat je hele slechte pep (<10%) hebt.
Oh en je pakt toch geen antipsychotica mag ik hopen? Die kunnen de werking van pep ook blokkeren.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Eerste keer speed > niets van gevoeld?

Berichtdoor TrippingCow » di jan 22, 2013 11:15 pm

Bedankt voor alle reacties! Achteraf bekeken zal het vooral slechte pep geweest zijn + idd het enorme verschil in effect met XTC!

Afgelopen weekend heb ik goeie pep gehad, en man wat een ervaring :D Deze keer heb ik het zeker wél gevoeld, en ik ben verkocht :p Ik heb deze keer ook wel redelijk wat gehad, 4 lijnen, in totaal 2/3e van een gram denk ik. Verdeeld over de hele nacht/ochtend wel. De eerste lijn om 12u, de laatste om 8u 's ochtends.
DONE: Weed, xtc, speed, cocaine, GHB, Ketamine

TODO: MDMA, LSD
Avatar gebruiker
TrippingCow
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: di jan 15, 2013 1:46 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner