Goedemiddag allemaal.
Ben nieuw op dit forum en de reden dat ik wil weten waardoor ik me nou best wel een beetje beroerd voel, heeft ervoor gezorgd dat ik hier terecht kwam, vandaar dus...
Komt dit omdat ik mss iets teveel speed in 1x genomen heb, of omdat het mss "verkeerd" gevallen is of mss wel omdat ik nog niets gegeten had?
Sinds een jaar of wat doe ik de speed in zetpillen, ken geen pillen slikken dus bommetjes gaan er ook niet in, begon een steeds grotere antipathie te krijgen tegen het snuiven en vond het daarom een geweldig idee van mezelf om het in zetpillen te doen...
In 10 kleintjes (120/240mg) doe ik 2gr., in 10 grote (500mg) 4gr.
Vanmorgen rond een uur of 10 heb ik een grote genomen en sindsdien ben ik weeïg, beetje misselijk, beetje licht in mijn hoofd, kortom, voel me helemaal niet zoals ik me zou oefen voelen...ben dus niet blij...
Wil eigenlijk alleen maar naar mijn bed...
Mijn vraag dus, was het teveel? (denk niet dat dit de reden is eigenlijk, het is tenslotte niet de eerste keer dat ik die neem)
Zou ie deze keer gewoon "verkeerd" gevallen zijn of komt het doordat ik nog nix gegeten had?
Of istie juist door mijn lege maag verkeerd gevallen?
Nou mag ik mss wel "een ervaren" gebruiker zijn, maar meer ben ik ook niet hoor, ik bedoel, ben niet op hoogte van al die termen of methodes of weet ik veel wat, dus aub niet met dat soort dingen aankomen...zegt me namelijk 3 nix...