Petrovic schreef:Beter zou zijn dat je wél wat eet. Zeker met uppers verbrand je lichaam veel meer als normaal en heb je dus ook meer nodig. Zo is de crash ook gelijk een stuk minder. Moeilijk is het wel, daarom juist vloeibare dingen proberen weg te werken; appelmoes etc.
Azymuth schreef:MDMA duurt misschien 5 uur, dan zit je nog niet echt door al je voorraden heen.
Davinci schreef:Azymuth schreef:MDMA duurt misschien 5 uur, dan zit je nog niet echt door al je voorraden heen.
Hangt er een beetje vanaf. Tijdens intensieve sport brand ik in drie uur door mijn voorraden heen...
voldie schreef:ik ken iemand die had de hele niks gegeten voor dat hij xtc nam en toen moest hij bloed hoesten
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:voldie schreef:ik ken iemand die had de hele niks gegeten voor dat hij xtc nam en toen moest hij bloed hoesten
Hij rookte xtc over zn longen? Hoesten komt niet uit je maag, maar uit je luchtwegen.
Dus klinkt meer als toeval dan als iets anders...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten