Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Extreme Speed Dip: Tips / Ervaringen?

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Extreme Speed Dip: Tips / Ervaringen?

Berichtdoor sj45b » ma jul 01, 2013 7:32 pm

Hebben jullie enig idee wat ik het beste kan doen met de volgende situatie? Tips over eten, drinken, dokters, medicijnen of wat dan ook? Want ik vermoed dat ik een OD aan speed heb gehad.

Afgelopen weekend zou ik voor het eerst verschillende soorten stimulanten gebruiken. Inmiddels zijn we bijna twee dagen verder en zit ik nog steeds te spacen. Niet een beetje maar extreme paniek, rusteloosheid en zoveel vragen: hieronder de problemen die ik heb ondervonden. Heeft er iemand van jullie tips of trucs?

Laat ik er bij voorbaat bij zeggen dat ik pas net om de hoek kom kijken. Twee keer XTC geprobeerd, 185-200 mg, bleek veel te zwaar en beide keren had ik zo'n angstige trip waar ik amper uit kwam. Alles duister en negatief. Verder wel eens coke gedaan, dat waren alleen afterdipjes maar die vielen mee.

Goed dit weekend: ik begon wederom met een pilletje, een halfje van zo'n 40 - 65 mg omdat ik altijd zo slecht ben gegaan op de zware en nu toch wel eens die euforie wilde voelen. Ik stelde me er echt voor open en was niet zo bang omdat ik in een huiselijke omgeving was met mensen die veel ervaring hebben. Na een half uurtje begon ik wat te merken, werd rozig en ineens kon ik de controle loslaten.

Na een half uurtje / uurtje nam ik een beginnersdosis GhB van 1,5. We zijn tot een uur of negen s ochtends doorgegaan vanaf 12 en dit is wat ik op heb en waar het is misgegaan:

- half pilletje 65 mg
- 2 ballonnetjes
- 3 x ghb 1,5
- 1 ml blue 69
- 2 mini puntjes ketamine
- 2 gram speed

Gisteren de gebruikelijke dip, nog wat pep op overdag om me op de been te houden. 'S avonds niks aan de hand, de avond was fijn geweest en niet lopen trippen of wat dan ook. Eenmaal in bed begonnen de problemen. Slaapgebrek oké, naweeën van verschillende drugs en beetje hyper nog dus ik besloot wat ketama hasj te roken. Binnen een uur zat ik volledig te hallucineren en ging ik echt helemaal slecht. Er stonden mensen op mijn kamer, er zaten overal schimmen, alles werd geel. Met een beetje googlen dacht ik dat het dus aan de ketamine zou liggen, was de eerste keer en wellicht daarom die trip. Dat psychedelische. Overal lichten en kleuren. Heel naar. Uiteindelijk viel ik om half 6 in slaap.

Door naar vandaag, waar ik er dus achter kwam dat ik in mijn eentje rond de 2 gram ?! speed op moet hebben gehad. Ik heb het wel eens gebruikt maar zoveel nog nooit. Ik was klaarblijkelijk vrij van de kaart door de ghb en de keta dat ik zelf heb aangegeven dat het prima kon. Volgens de begeleiding ging ik ook heel goed. Actief, aanwezig, niet trippen, niet wegglijden. En op dat moment voelde ik het niet. Dus zij dachten van het zal wel goed zitten.

Terug naar nu. Inmiddels ben ik meer dan 48 uur wakker en heb ik dus met mijn 1 meter 63/50 kg 2 gram pep naar binnen zitten snuiven. Eerst dacht ik daar niet aan vanwege die hallucinaties maar nu ben ik bang dat ik daardoor zo slecht ga. Ik vind het sowieso moeilijk om met X de controle te laten gaan maar nu ben ik echt al een paar uur volledig strak weer. Emoties wisselen zich ook de hele tijd af, van bang naar paniek, naar fel naar huilen, heel onrustig.

Kan die trip na een paar uur terugkomen? Uit het niets? Ik hallucineer nog steeds, wel iets minder, tril de hele dag, heb een dikke keel, een naar gevoel in mijn buik en mijn hart gaat al 2 dagen als een malle tekeer. Ben ook extreem angstig en paranoia dat mensen het aan mij zien. Gisteravond ook echt grote pupillen gehad, vandaag iets minder. Ik wil zo graag slapen maar ben extreem opgefokt. Iemand tips? Of iemand die zich erin herkende?

Dankjewel! En voor mij nooit meer speed ;)
sj45b
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma jul 01, 2013 6:49 pm

Re: Extreme Speed Dip: Tips / Ervaringen?

Berichtdoor Naturelover » ma jul 01, 2013 8:56 pm

Je hebt het je hersenen en de rest van je lichaam veel te zwaar gemaakt afgelopen weekend. Het is begrijpelijk dat je de kater en na-effecten zo lang en naar ervaart.
Voor nu raad ik je met klem aan: 1) eet wat gezonds (fruit en groente, brood/pasta en drink wat melk 2) geen middelen meer gebruiken! Ook geen joint roken om in slaap te komen, want THC kan paranoïa verergeren. 3) gun je lichaam nu rust. Als je nu (nog) niet in slaap kan vallen, ga dan in ieder geval in bed liggen met een muziekje aan - dan rust je lichaam ook uit.
Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen. Hopelijk ga je in het vervolg verstandiger met je lichaam om :#:
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: Extreme Speed Dip: Tips / Ervaringen?

Berichtdoor ge0ks » ma jul 01, 2013 9:06 pm

Hallucinaties komen vooral door het slaaptekort, maak je niet zo druk, leer uit je fouten :)
Geloof me, de dip komt pas na de slaap.
ge0ks
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: di feb 22, 2011 3:42 am

Re: Extreme Speed Dip: Tips / Ervaringen?

Berichtdoor Einstein » ma jul 01, 2013 10:23 pm

2 gram speed is erg veel, daar zal je lichaam nogal van in de war zijn. Dat je ergens in het feestgedruis XTC hebt genomen maakt het er ook niet beter op, XTC kan ook de dagen erna in het brein nogal ontregelend werken. De hallucinaties zullen voornamelijk veroorzaakt zijn door de hasj en het slaaptekort, voor nu is het vooral zaak dat je je rust pakt en hopelijk snel weer kan slapen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Extreme Speed Dip: Tips / Ervaringen?

Berichtdoor sj45b » di jul 02, 2013 10:17 am

Dankjewel voor jullie bemoedigende reacties. Was ook helemaal niet de bedoeling om zoveel te pakken maar door de x en de ghb is mijn controle weggeraakt en heb ik mezelf duidelijk overschat.

Inmiddels heb ik vannacht redelijk geslapen, een vriend heeft me in de gaten gehouden tot ik sliep omdat hij mijn hartslag nogal eng vond. Die was uiteindelijk rustig. Is het slim om nu veel suikers te eten of schiet je daar niets mee op?

Dit doe ik ook nooit meer! En ook geen tripshit meer. Je bent zo angstig omdat je je lichaam niet onder controle hebt.

Gr.
sj45b
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma jul 01, 2013 6:49 pm

Re: Extreme Speed Dip: Tips / Ervaringen?

Berichtdoor supergabbur » di jul 02, 2013 10:26 am

Goed dat het weer wat beter gaat man!

Wellicht heb ik het mis, maar ik denk dat je nu gewoon het beste snoep, frisdrank en fastfood en dergelijke links kunt laten liggen en juist zo gezond mogelijk kunt eten en drinken.
Veel beterschap verder nog!
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: Extreme Speed Dip: Tips / Ervaringen?

Berichtdoor supergabbur » di jul 02, 2013 10:51 am

O, en nu nog niet, maar als je je straks lichamelijk weer ok voelt en geen last meer hebt van een idioot hoge hartslag in rust helpt sporten ook heel goed!
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: Extreme Speed Dip: Tips / Ervaringen?

Berichtdoor sj45b » di jul 02, 2013 11:19 am

Ja daar wacht ik nog mee, zeker omdat ik het gevoel heb dat mijn bloedsuiker nog beetje overstuur is. Dat paranoia gevoel, hoort dat er ook bij? Lijkt alsof ik echt een beetje mensen ontwijk enz. Inmiddels drie boterhammen op. Fijn om weer te eten.
sj45b
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma jul 01, 2013 6:49 pm

Re: Extreme Speed Dip: Tips / Ervaringen?

Berichtdoor supergabbur » di jul 02, 2013 11:26 am

Ah, je bent me voor Druks.

En goed dat je weer wat gegeten hebt sj45b, dat gaat ook zeker helpen!
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner