Fresh Popcorn schreef:In the future I'll be older
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Yomabo schreef:Daar ben ik weer met een leuke vraag:
Na een middagje speed gebruik (±150 mg), werd ik de volgende ochtend vergezeld door een schattig, drijvend, geel/groen, slijmerig en draderig klont poep in me toilet. Het enige wat ik op internet hierover kan vinden is dat het komt door een te grote hoeveelheid gal, maar de connectie kan ik niet echt leggen.
Komt dit door de speed, of ben ik langzaam aan het sterven?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Pistacheijs
Perry schreef:Je galblaas maakt gal aan, je lever zorgt voor het metabolisme
Miss E schreef:Perry schreef:Je galblaas maakt gal aan, je lever zorgt voor het metabolisme
Je lever maakt gal aan, je galblaas slaat het enkel op.
Perry schreef:Miss E schreef:Perry schreef:Je galblaas maakt gal aan, je lever zorgt voor het metabolisme
Je lever maakt gal aan, je galblaas slaat het enkel op.
Fair nuff, twaalfvingerige darm ook, right? Maar de gal pompt t wel of niet bij je ontlastingSpoiler! :
fredrik schreef:Ik zou me er niet al te druk om maken. Ik heb wel eens gekkere dingen zien liggen in de pot en dat ging vanzelf allemaal over.
Pas als je echt flink bloed poept, of last hebt van constipatie, zou ik naar de dokter gaan.
, right?
Gal is geel zover ik weet. Bovendien gaat de vertering langzamer wanneer het fight-or-flight systeem wordt geactiveerd, wat het geval is als je lichaam vol dopamine, nor-epinephrine en epinephrine zit.
Je verbrandt meer energie en eet minder, das puntje 1 en 2. Daarnaast, puntje 3, wil je lichaam van overtollige ballast af als het fight-or-flight systeem wordt geactiveerd. Dat betekent soms zelfs dat mensen zichzelf onder schijten.
Poseidon schreef:Het word ten stelligste af geraden spinazie opnieuw op te warmen de volgende dag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten