Hoe dan ook, dagelijks amfetaminegebruik is zelden een goed idee maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel

6-7 dagen doorhalen zonder "psychotisch" te worden? Ik vind dit allemaal maar een vaag verhaal...
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
JongGeleerd schreef:Leuk topic, ga zo door! Speed heeft inderdaad geen nadelen. Dat is een fabel van de overheid, omdat ze niet willen dat je drugs gebruikt.
///
Serieus, kap met speed, minstens een half jaar, eigenlijk gewoon altijd.
Ik zou het niet eens durven zoveel dagen achter elkaar te gebruiken.
Denk eens aan de aanslag op je reserves, je hart, je bloedvaten.
Als er ergens in je hoofd de gedachte zit dat jij anders bent en dat de nadelen niet bij jou van toepassing zijn, zo klinkt het, is het eigenlijk al te ver gegaan.
Vroeg of laat zal ook jij de negatieve gevolgen keihard ondervinden.
Druks schreef:Klimtox schreef:Goede reactie dit, echt top gewoon. Post vol met nuttige informatie. Ik stel voor dat je een topic opent waar dit in staat!
Welke toegevoegde waarde brengt jouw post dan?
JongGeleerd schreef:Jij zeikt mij af omdat ik jou steeds afzeik.
Ik zeik jou af, omdat ik redelijk klaar ben met het feit dat je alle adviezen in de wind slaat.
Mijn post was wel degelijk nuttig, want ik waarschuw hem op deze wijze, omdat de manier van gebruik echt te extreem is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten