pillenvreter schreef:dat is dus het probleem, ik kan het opzoeken als ik de naam ervan weet
de waarschuwing van het lab was een onbekende stof die maar af en toe voorkomt in speedsamples.. kan ik verder vrij weinig mee helaas dus ben hier voor advies
pillenvreter schreef:zou ik hier evt nog een aceton wash overheen kunnen doen?
of lost dit echt puur caffeïne op en heeft het eigenlijk geen nut?
Tisjeboy schreef:pillenvreter schreef:zou ik hier evt nog een aceton wash overheen kunnen doen?
of lost dit echt puur caffeïne op en heeft het eigenlijk geen nut?
Aceton lost alleen de cafeïne op.
FRESH schreef:Weet je trouwens ook hoe hoog het percentage bijproduct was in beide gevallen?
Meestal vermelden ze dat er wel bij namelijk...
Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
FRESH schreef:Als je een snelle en "gratis" test wilt van je dope, gewoon even een dakloze aanspreken en die wat laten nemen. Uurtje later weer terugkomen en kijken hoe het gevallen is
The_Upsetter schreef:FRESH schreef:Als je een snelle en "gratis" test wilt van je dope, gewoon even een dakloze aanspreken en die wat laten nemen. Uurtje later weer terugkomen en kijken hoe het gevallen is
FRESH schreef:The_Upsetter schreef:FRESH schreef:Als je een snelle en "gratis" test wilt van je dope, gewoon even een dakloze aanspreken en die wat laten nemen. Uurtje later weer terugkomen en kijken hoe het gevallen is
Geen goed idee?
WhoisThatGuy schreef:als je alleen goedkeuring wou van mensen die vaker speed gebruiken had je net zo goed de eerste beste dakloze aankunen spreken ofzo van hier moe je ook een nakke is het wel gelijk getest
snuifduif schreef:Nee klopt, als er shit als mCpp zoals bij xtc was zou het in het nieuws komen
FRESH schreef:snuifduif schreef:Nee klopt, als er shit als mCpp zoals bij xtc was zou het in het nieuws komen
Voordat het in het nieuws komt, moet er eerst altijd iemand overlijden..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten