Dreuge schreef:heb je de video van dit forum als voorbeeld gebruikt?
snuifduif schreef:Misschien doe je toch nog iets fout.
Je moet de speed bij voldoende aceton kappen (100 ml voor 2 gram zou eigenlijk wel voldoende moeten zijn maar aangezien er zoveel caffeine in zit is dit misschien de oorzaak) en dan goed roeren en zorgen dat alle brokjes kapot gestampt zijn.
Daarna nog wat roeren en dan door de filter.
pillenvreter schreef:snuifduif schreef:Misschien doe je toch nog iets fout.
Je moet de speed bij voldoende aceton kappen (100 ml voor 2 gram zou eigenlijk wel voldoende moeten zijn maar aangezien er zoveel caffeine in zit is dit misschien de oorzaak) en dan goed roeren en zorgen dat alle brokjes kapot gestampt zijn.
heb uitvoerig staan roeren, en geprobeerd de brokjes zo fijn mogelijk te maken, al voordat ik de speed vermengde met aceton.
waar kun je de literflessen aceton gemakkelijk verkrijgen? de drogist doet ze alleen op bestelling..
Dr.Gonzo schreef:pillenvreter schreef:snuifduif schreef:Misschien doe je toch nog iets fout.
heb uitvoerig staan roeren, en geprobeerd de brokjes zo fijn mogelijk te maken, al voordat ik de speed vermengde met aceton.
waar kun je de literflessen aceton gemakkelijk verkrijgen? de drogist doet ze alleen op bestelling..
Kruidvat verkoopt flesjes van 100 ml voor 1,75 of zo..
Einstein schreef:In principe moet je ongeveer 1.5 gram cafeïne kunnen oplossen in 100 mL aceton.
http://iscd3.crcce.com/UploadFiles/yqiux.pdf
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Yeah, inderdaad. Hier gaat er dus iets fout Je weet zeker dat het aceton is en dat die 68% daadwerkelijk cafeïne is?
snuifduif schreef:Volgens mijn berekening is er van de 2000mg 1360mg caffeine. Dus je houd dan 640mg over.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten