lemon schreef: Probeer het niet te forceren, hoe meer je denkt 'Ik MOET slapen', hoe slechter je uiteindelijk slaapt.
lemon schreef: Als je echt niet lukt kun je inderdaad misschien beter een slaapmiddel overwegen, maar echt verstandig is het niet.
Shizzel schreef:ik slaap tegenwoordig best snel na laatste inname het zijn idd best wel nachten met veel wakker worden e.d. Maar ik moet al best een hogere dosis binnen hebben om wakker te blijven en nachtje door te doen..
Petrovic schreef:Shizzel schreef:ik slaap tegenwoordig best snel na laatste inname het zijn idd best wel nachten met veel wakker worden e.d. Maar ik moet al best een hogere dosis binnen hebben om wakker te blijven en nachtje door te doen..
Haha, hoe vaak neem je eigenlijk pep als ik vragen mag?
Dopey schreef:Geen benzo, maar Serequel (quetiapine) schijnt erg goed te werken.
Als ik me plat wil benzo'en, ga ik het liefst voor lorazepam (6-10mg icm alcohol als ik te laat heb bijgenomen)
Shizzel schreef:ik slaap tegenwoordig best snel na laatste inname het zijn idd best wel nachten met veel wakker worden e.d. Maar ik moet al best een hogere dosis binnen hebben om wakker te blijven en nachtje door te doen..
Pascal schreef:Shizzel schreef:ik slaap tegenwoordig best snel na laatste inname het zijn idd best wel nachten met veel wakker worden e.d. Maar ik moet al best een hogere dosis binnen hebben om wakker te blijven en nachtje door te doen..
Je zou er best bij kunnen vermelden dat je hele slechte speed hebt.
**Spacerr** schreef:Temazepam
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten