De tweede of derde nacht wil ik echter graag een goede nachtrust en dit levert altijd problemen op. Toen ik nog slechts aan speed van matige tot redelijke kwaliteit kon komen was het vaak voldoende om uiterlijk rond een uur of 17.00 te stoppen met bijnemen om ergens rond 01.00 te kunnen slapen. Toen ik er echter ook ghb bij ging gebruiken kreeg ik voor het eerst last van slapeloze nachten wat nou niet bepaald ideaal was als ik de volgende dag weer op mijn werk moest verschijnen. Ik wist toen via een kennis aan valium te geraken en zo'n lekkere zoete blauwe roche van 10 mg onder mijn tong op laten lossen zorgde ervoor dat ik toch aan wat broodnodige uurtjes slaap kon komen.
Mijn gebruik is daarna is flink afgenomen maar de speed die ik nu heb is bij de jellinek getest op 45% dus die is van beduidend sterkere kwaliteit. Slapen hierop is voor mij echt een crime, ook als ik na 1 of 2 nachten gebruik 12 uur voor ik ga slapen stop met gebruiken en in de tussentijd de nodige alcohol wegwerk.
Ik heb met wat benzo's geexperimenteerd om hier wat aan te doen maar tot nog toe zonder bevredigend resultaat. Van diazepam kan ik 50 mg wegwerken zonder ook maar in de buurt van slapen te komen. Ook heb ik flunitrazepam geprobeerd maar ik heb het idee dat dat neppers waren. 2 mg onder de tong op laten lossen zorgt er nog steeds niet voor dat ik in slaap viel. De enige benzo die wel zijn beoogde werk doet is dormicum, 15 mg sublinguaal laat me snel inslapen alleen wordt ik na een uur of 3 wakker en daarna lukt het niet om weer in slaap te vallen.
Vandaar mijn vraag of er benzo's zijn die bij beter geschikt om te slapen na speedgebruik. Ben met name opzoek naar een doorslaper, al dan niet om te combineren met dormicum om in te slapen. Ideaal zou het echter zijn als ik aan 1 middel genoeg heb natuurlijk. Met eventuele lastige beschikbaarheid van de middelen hoeven jullie geen rekening te houden met jullie adviezen, als ik weet welk middel geschikt is zal ik eens kijken of het ergens vandaan te plukken valt

ik heb dit topic express onder het kopje "speed" ipv "farmaceutische drugs" gezet, gezien het puur om gebruik na speed gaat, niet om recreatief danwel medicinaal gebruik