"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Azymuth schreef:Weet je zeker dat je het leuke muziek vindt als je het nuchter maar een kwartiertje kan luisteren? Achja, lang leve op het vaag rondstuiteren op een harde bass natuurlijk.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Lµs. D schreef:M'n hersenen zitten standaard op 180 bpm..
The Dude schreef:Bij mij zorgt amfetamine in het algemeen voor meer waardering voor muziek, bij elke muziek eigenlijk. Zolang het maar geen pauper rap is tenminste.
Jamess schreef:
Dit?
NorthernLightBE schreef:Ik zou je zeker aanraden om eens iets verder te kijken dan standaard mainstream hardcore feestjes en echt proberen om zo hard mogelijke hardcore te vinden en daar overdreven veel op te snuiven.
Dissendium schreef:Nuchter vind ik hardcore ook nog <3 hoor hihi.
Doc schreef:daarom moet je opbouwen want je weet dat aan het einde terror komt op zo'n feest
maar tegenwoordig vind ik het maar kut muziek met vrij simpel volk, vriendin van me is er gewoon weleens weggepest omdat ze niet nederlands is... (begrijp me niet verkeerd ben naar heel veel hardcore feeste geweest)
pillenvreter schreef:Doc schreef:daarom moet je opbouwen want je weet dat aan het einde terror komt op zo'n feest
maar tegenwoordig vind ik het maar kut muziek met vrij simpel volk, vriendin van me is er gewoon weleens weggepest omdat ze niet nederlands is... (begrijp me niet verkeerd ben naar heel veel hardcore feeste geweest)
een gabber is geen racist..
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten